Trestní stíhání úředních osob
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám seznam všech spisových značek pravomocně ukončených i běžících případů vaší institucí evidovaných, které byly/jsou řešeny pro podezření z trestného činu, který v souvislosti se svou pravomocí a odpovědností spáchala/měla spáchat Úřední osoba ve smyslu § 127 Zákona č. 40/2009 Sb. nebo Insolvenční správce ve smyslu § 128 téhož zákona včetně uvedení přesné právní klasifikace trestného činu za který je uvedená úřední osoba nebo insolvenční správce stíhán nebo za který byl pravomocně odsouzen
S přátelským pozdravem,
David Havlík
Vaše podání ve věci "Žádost o informace podle dotaz - Trestní stíhání
úředních osob" s evidenčním číslem 9cf4f7dd-20dd-4b0d-bff2-92b574123439 a
s běžným číslem 75/2015 bylo doručeno dne 04.01.2015 23:42:34.
Bylo podáno elektronicky e-mailem.
Počet zaslaných dokumentů (příloh) v obálce podání: 0
Následně bude provedena kontrola datové zprávy ve smyslu vyhlášky č.
259/2012 Sb., o podrobnostech výkonu spisové služby.
Okresní soud v Jablonci nad Nisou
--------------------------------------------------------------------------
Tato datová zpráva byla automaticky vygenerována elektronickou podatelnou
organizace. Prosím neodpovídejte na tuto zprávu formou Odpovědět ve Vašem
poštovním klientovi. V případě problémů nebo dotazů se obracejte vždy na
organizaci, která tuto zprávu vygenerovala.
Vaše podání ve věci "Žádost o informace podle dotaz - Trestní stíhání
úředních osob" s evidenčním číslem 9cf4f7dd-20dd-4b0d-bff2-92b574123439 a
s běžným číslem 75/2015, doručené dne 04.01.2015 v 23:42:34 a ověřené dne
04.01.2015 v 23:53:59, bylo přiřazeno ke spisové značce "33 SI 1/2015" a
ke zpracování dne 07.01.2015 v 07:53:20.
Bylo podáno elektronicky e-mailem.
Počet zaslaných dokumentů (příloh) v obálce podání: 0
Okresní soud Jablonec nad Nisou
--------------------------------------------------------------------------
Tato datová zpráva byla automaticky vygenerována elektronickou podatelnou
organizace. Prosím neodpovídejte na tuto zprávu formou Odpovědět ve Vašem
poštovním klientovi. V případě problémů nebo dotazů se obracejte vždy na
organizaci, která tuto zprávu vygenerovala.