David Havlík

[Authority name]

Vážená paní, vážený pane,

žádám Seznam významných veřejných zakázek podle § 16a zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách pro rok 2015

S přátelským pozdravem,

David Havlík

Podatelna MD, Ministerstvo dopravy

TOTO JE AUTOMATICKY GENEROVANA ODPOVED Z ELEKTRONICKE PODATELNY xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zaslali jste mail na adresu Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].

Vase elektronicke podani bylo doruceno v poradku a bude vyrizeno dle pravidel pro provoz elektronicke podatelny, ktere jsou k dispozici na http://www.mdcr.cz/cs/Ministerstvo_dopra....

Sumarizace:
Datum doruceni: 9.4.2015 08:45:42
Predmet zpravy: Žádost o informace podle dotaz - Seznam významných veřejných zakázek

Prejeme Vam prijemny den.

Ministerstvo dopravy
-------------------------------

THIS IS AN AUTOMATICALLY GENERATED REPLY FROM THE ELECTRONIC MAILROOM xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

You have sent an e-mail to the following address: Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].

Your electronic submission has been successfully delivered and will be dealt with according to the rules applicable to the operation of an electronic mailroom, which are available at http://www.mdcr.cz/en/Ministry+of+Transp....

Summary:
Date of delivery: 9.4.2015 08:45:42
Subject of the message: Žádost o informace podle dotaz - Seznam významných veřejných zakázek

Wishing you a pleasant day.

The Ministry of Transport

Ministerstvo dopravy

3 přílohy

ČJ: 136/2015-072-Z106/4

 

Věc: Odpověď žadateli na žádosti o materiály MD pro jednání vlády
 

 

Vážený pane Havlíku,

 

obrátila jste se na nás v jeden den se třemi žádostmi o poskytnutí
informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
(dále jen „InfZ“). Ve všech žádostech jste požadoval materiál, který
Ministerstvo dopravy předkládá na vládu. Konkrétně jste uvedl:

 

„…žádám kopii materiálu Koncept přípravy Systému elektronického mýta po
roce 2016 pro jednání Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám kopii materiálu Analýza stavu otevírání trhu veřejných služeb v
přepravě cestujících v oblasti dálkové a nadregionální dopravy pro jednání
Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám Seznam významných veřejných zakázek podle § 16a zákona č. 137/2006
Sb., o veřejných zakázkách pro rok 2015.“

 

Ministerstvo dopravy ČR přezkoumalo Vaši žádost  převzatou podatelnou
Ministerstva dopravy ČR dne 27. března 2015, zaevidovanou pod č. p.
18101/2015-MD-CKDP, 18103/2015-MD-CKDP, 18105/2015-MD-CKDP.

 

Vzhledem k tomu, že všechny žádosti spolu věcně souvisejí a účelu řízení
toto sloučení nebrání, byly tyto žádosti sloučeny do společného řízení.
Žádáme Vás podruhé, abyste v dalších žádostech již neobcházel procesní
rozměr práva na informace, neboť takovému zneužití práva nemůže být
poskytována ochrana.

 

V příloze emailu najdete všechny požadované materiály.

 

 

S pozdravem

 

Mgr. Jakub Stadler

ředitel

odbor komunikace Ministerstva dopravy

 

 

Ministerstvo dopravy

3 přílohy

ČJ: 136/2015-072-Z106/4

 

Věc: Odpověď žadateli na žádosti o materiály MD pro jednání vlády
 

 

Vážený pane Havlíku,

 

obrátila jste se na nás v jeden den se třemi žádostmi o poskytnutí
informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
(dále jen „InfZ“). Ve všech žádostech jste požadoval materiál, který
Ministerstvo dopravy předkládá na vládu. Konkrétně jste uvedl:

 

„…žádám kopii materiálu Koncept přípravy Systému elektronického mýta po
roce 2016 pro jednání Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám kopii materiálu Analýza stavu otevírání trhu veřejných služeb v
přepravě cestujících v oblasti dálkové a nadregionální dopravy pro jednání
Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám Seznam významných veřejných zakázek podle § 16a zákona č. 137/2006
Sb., o veřejných zakázkách pro rok 2015.“

 

Ministerstvo dopravy ČR přezkoumalo Vaši žádost  převzatou podatelnou
Ministerstva dopravy ČR dne 27. března 2015, zaevidovanou pod č. p.
18101/2015-MD-CKDP, 18103/2015-MD-CKDP, 18105/2015-MD-CKDP.

 

Vzhledem k tomu, že všechny žádosti spolu věcně souvisejí a účelu řízení
toto sloučení nebrání, byly tyto žádosti sloučeny do společného řízení.
Žádáme Vás podruhé, abyste v dalších žádostech již neobcházel procesní
rozměr práva na informace, neboť takovému zneužití práva nemůže být
poskytována ochrana.

 

V příloze emailu najdete všechny požadované materiály.

 

 

S pozdravem

 

Mgr. Jakub Stadler

ředitel

odbor komunikace Ministerstva dopravy

 

 

Ministerstvo dopravy

3 přílohy

ČJ: 136/2015-072-Z106/4

 

Věc: Odpověď žadateli na žádosti o materiály MD pro jednání vlády
 

 

Vážený pane Havlíku,

 

obrátila jste se na nás v jeden den se třemi žádostmi o poskytnutí
informací dle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím
(dále jen „InfZ“). Ve všech žádostech jste požadoval materiál, který
Ministerstvo dopravy předkládá na vládu. Konkrétně jste uvedl:

 

„…žádám kopii materiálu Koncept přípravy Systému elektronického mýta po
roce 2016 pro jednání Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám kopii materiálu Analýza stavu otevírání trhu veřejných služeb v
přepravě cestujících v oblasti dálkové a nadregionální dopravy pro jednání
Vlády ČR dne 8.4.2015.“

 

„…žádám Seznam významných veřejných zakázek podle § 16a zákona č. 137/2006
Sb., o veřejných zakázkách pro rok 2015.“

 

Ministerstvo dopravy ČR přezkoumalo Vaši žádost  převzatou podatelnou
Ministerstva dopravy ČR dne 27. března 2015, zaevidovanou pod č. p.
18101/2015-MD-CKDP, 18103/2015-MD-CKDP, 18105/2015-MD-CKDP.

 

Vzhledem k tomu, že všechny žádosti spolu věcně souvisejí a účelu řízení
toto sloučení nebrání, byly tyto žádosti sloučeny do společného řízení.
Žádáme Vás podruhé, abyste v dalších žádostech již neobcházel procesní
rozměr práva na informace, neboť takovému zneužití práva nemůže být
poskytována ochrana.

 

V příloze emailu najdete všechny požadované materiály.

 

 

S pozdravem

 

Mgr. Jakub Stadler

ředitel

odbor komunikace Ministerstva dopravy