Rámcový a detailní časový harmonogram budoucí veřejné zakázky pro ADIS

Dotaz byl částečně úspěšný.

Povinný subjekt: Generální finanční ředitelství

Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.

Vážená paní, vážený pane,

prosím o zaslání rámcového a detailního časového harmonogramu budoucí veřejné zakázky pro ADIS tak, jak jste ho zaslali RVIS.
K vypracování těchto harmonogramů bylo GFŘ zavázáno ve zprávě Rady vlády pro informační společnost ze dne 16. 12. 2016, Č.j.: MV-163034-4/EG-2016
Kopii tohoto dokumentu naleznete zde: https://www.dropbox.com/s/mjmrike2yh3gwe...

V případě, že jeden nebo oba harmonogramy dosud nebyly RVIS zaslány, prosím o uvedení důvodů, proč se tomu tak v určených termínech nestalo a žádám o jeho/jejich zaslání ihned po zaslání RVIS.

S přátelským pozdravem,

Michal Blaha

Podatelna (GFŘ), Generální finanční ředitelství

Dobrý den,

Vaše žádost byla předána k vyřízení na Odbor komunikace pod č.j. 40611/17.

S pozdravem

Generální finanční ředitelství
Odbor provozního zabezpečení-podatelna
Lazarská 15/7, 177 22 Praha 1
Tel.: +420 296 852 222
e-mail: Instituce [GFŘ vyžaduje e-mail]
www.financnisprava.cz

-----Original Message-----
From: Michal Blaha [mailto:[FOI #6714 e-mail] ??]
Sent: Thursday, April 13, 2017 3:41 PM
To: Podatelna (GFŘ)
Subject: Žádost o informace podle dotaz - Rámcový a detailní časový harmonogram budoucí veřejné zakázky pro ADIS

Žádost o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím.

Povinný subjekt:
Generální finanční ředitelství

Žadatel:
[redacted]

Povinný subjekt: Generální finanční ředitelství

Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.

Vážená paní, vážený pane,

prosím o zaslání rámcového a detailního časového harmonogramu budoucí veřejné zakázky pro ADIS tak, jak jste ho zaslali RVIS.
K vypracování těchto harmonogramů bylo GFŘ zavázáno ve zprávě Rady vlády pro informační společnost ze dne 16. 12. 2016, Č.j.: MV-163034-4/EG-2016 Kopii tohoto dokumentu naleznete zde: https://www.dropbox.com/s/mjmrike2yh3gwe...

V případě, že jeden nebo oba harmonogramy dosud nebyly RVIS zaslány, prosím o uvedení důvodů, proč se tomu tak v určených termínech nestalo a žádám o jeho/jejich zaslání ihned po zaslání RVIS.

S přátelským pozdravem,

Michal Blaha

Informaci poskytněte elektronicky na email: [FOI #6714 e-mail] ??

Tato elektronická adresa je adresou pro doručování ve smyslu § 14 odst. 2 zákona o svobodném přístupu k informacím. Na tuto adresu žádám i o doručení do vlastních rukou (rozhodnutí o odmítnutí žádosti) postupem podle § 19 odst. 8 Správního řádu. Řádným a včasným zpřístupněním informace na základě této žádosti beru na vědomí, že jste splnili svou povinnost podle zákona 106/1999 Sb.

Vámi poskytnutá informace bude automaticky zveřejněna na stránkách www.informaceprovsechny.cz. Použitím této služby žadatel s takovým zveřejněním vyjádřil souhlas.

Upozornění provozovatele služby:
S ohledem na to, že Vaše odpověď a poskytnuté informace budou automaticky zveřejněny na internetu, žádáme, abyste do své odpovědi ani do příloh NEUVÁDĚLI ŽÁDNÉ OSOBNÍ ÚDAJE ŽADATELE (adresu nebo datum narození). Pokud osobní údaje do odpovědi zahrnete, porušíte Zákon 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Doporučujeme tedy, abyste např. svou odpověď uvedli pouze oslovením "Vážený pane, vážená paní".

Datum podání:

13/4/2017
-------------------------------------------------------------------

Vyloučení odpovědnosti: Tato zpráva a jakékoliv odpovědi na ni budou uveřejněny na stránkách Informace pro všechny. Naše pravidla o ochraně osobních údajů a autorských právech si přečtěte:
http://infoprovsechny.cz/help/officers

Pokud jste poskytovatelem informací a považujete naši službu za užitečnou, požádejte IT nebo oddělení spravující vaše webové stránky o propojení s našimi stránkami – ideálně tam, kde uveřejňujete povinné informace.

-------------------------------------------------------------------

skrýt citované pasáže

Michal Blaha zanechal/a poznámku ()

Odpovezeno toto:

Vážený pane předsedo,
Ing. Jiří Fridrich
ředitel Sekce informatiky Generální finanční ředitelství
V Praze 13. 4. 2017 Č. j.: 38488/17/7200-00040-205302
Počet listů: 2
na základě vašeho č. j. MV-35902-1/EG-2017 a požadavků z vydaných stanovisek Rady vlády pro informační společnost ze dne 16. prosince Vám v příloze předáváme souhlasná stanovisko odboru Hlavního architekta dle usnesení vlády č. 889 ze dne 2. listopadu 2015 k předloženým veřejným zakázkám:
• ADIS Hot-line, konzultační služby, technická podpora v roce 2017-2019 (č. j. MV-163088-3/OHA-2016)
• Zhodnocení ADIS v rámci pozáručního servisu v roce 2017 – 2019 (č. j. MV-163085-3/OHA-2016)
• Základní pozáruční servis aplikace ADIS v letech 2017 – 2019 (č. j. MV-163086-3/OHA-2016)
Další informace nemohly být v požadovaném termínu předloženy, protože jejich naplnění vyžadovalo zásadní rozhodnutí vedení Generálního finančního ředitelství, která probíhala v průběhu ledna a února 2017. Výsledkem těchto rozhodnutí je vypracování výchozího dokumentu, který zahajuje procesy změny daňového informačního systému Finanční správy. Cílem a úkolem je vybudovat systém, který bude vyhovovat budoucím podmínkám správy daní, a to bez závislosti na jednom výhradním dodavateli. Vybudování nového daňového informačního systému je zároveň vsouladu s Akčním plánem pro rozvoj digitálního trhu (dále „Akční plán“) Úřadu vlády České republiky a Akčního plánu EU pro „eGovernment“ na období 2016 - 2020. Z toho důvodu je primárně kladen důraz na definici tzv. byznys zadání pro nový informační systém, tj. očekávané podoby výběru a distribuce daní v časovém horizontu, kam až lze oprávněně v plánech dohlédnout, tj. 5 - 10 let.
Základní dokument byl projednán a schválen poradou vedení GFŘ dne 20. března 2017. Následně bude projednán na Radě pro informační systémy resortu Ministerstva financí a se stanoviskem této rady pak bude předložen do porady vedení Ministerstva financí. Nejbližším milníkem uvedeným v tomto dokumentu je zpracování zadávací dokumentace pro otevřené výběrové řízení na zajištění externí projektové a procesní kanceláře včetně všech potřebných odborných rolí a to do 31. května 2017. Tato kancelář pak ve spolupráci s GFŘ zpracuje základní dokumenty projektu nového daňového informačního systému. Detailní
harmonogram zpracovaný projektovou kanceláří nemůže být proto předložen.
O postupu a jednotlivých krocích GFŘ k odstranění závislosti na jednom dodavateli, byl též informován odbor Hlavního architekta eGovernmentu pod Č. j.. 33237/17/7200-00040- 205302. Současně probíhají jednání s bezpečnostními sbory.
S pozdravem
Přílohy: 3
Vážený pan
JUDr. Jaroslav Strouhal
Předseda Rady vlády pro informační společnost Ministerstvo vnitra
Náměstí Hrdinů 1634/3
Praha 4
140 21
ID datové schránky: 6bnaawp
Ing. Jiří Fridrich