Kritéria a výběr expertních názorů v rámci vysílání

Dotaz byl úspěšný.

Kateřina Kňapová

Povinný subjekt: ČESKÁ TELEVIZE

Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.

Vážená paní, vážený pane,

obracím se na Vás s dotazem, která kritéria hrají hlavní roli při výběru odborníků, kteří jsou přizváni do vysílání (ať už publicistice nebo zpravodajství), aby komentovali aktuální dění.
Zejména bych se chtěla zeptat, nakolik je důležitá výzkumná specializace v daném oboru.

S přátelským pozdravem,

Kateřina Kňapová

SMS, User, ČESKÁ TELEVIZE

Dobrý den,

 

Děkujeme za Váš e-mail. Na dotazy diváků reagujeme zpravidla do 5 dnů, na složitější dotazy odpovíme nejpozději do 30 dnů.

 

Odpovědi na nejčastější dotazy najdete na našich internetových stránkách pod odkazem "FAQ".

 

[1]http://www.ceskatelevize.cz/faq/

 

S přáním hezkého dne

 

Divácké centrum České televize

Tel.: +420 2 61 13 61 13

e-mail:Instituce [ČESKÁ TELEVIZE vyžaduje e-mail]

www:  [2]http://www.ceskatelevize.cz

 

Tato zpráva byla vytvořena automaticky, a proto na ni prosím neodpovídejte.

References

Visible links
1. http://www.ceskatelevize.cz/faq/
2. http://www.ceskatelevize.cz/

Kateřina Kňapová zanechal/a poznámku ()

Bylo mi napsáno, že se ČT při zvaní hostů drží plurality, zejm. co se týče institucí (drží se Kodexu ČT http://www.ceskatelevize.cz/vse-o-ct/kod...). Pro volební vysílání existují ještě speciální směrnice dohledatelné na jejich stránkách.

Domnívám se, že výběr expertů, kteří s danou oblastí nemají v rámci oboru nic moc společného, je spíš otázka neznalosti než záměru.