Kandidátní listiny do Komunálních voleb 2014

Dotaz byl částečně úspěšný.

David Havlík

[Authority name]

Vážená paní, vážený pane,

žádám kopie kandidátních listin podané registračnímu úřadu podle § 21 odst. 3 Zákona č. 491/2001 Sb., o volbách do zastupitelstev obcí

S přátelským pozdravem,

David Havlík

Libor Dynka, Město Svitavy

Od 01.08.2014 budu mimo kancelář a vrátím se nejdříve 11.08.2014.

V době od 04.08. - 11.08. 2014 budu z důvodu čerpání dovolené nepřítomen.
Na Vaše maily budu reagovat po návratu 11.08.2014.
Maily nejsou přesměrovány!!!
Děkuji za pochopení.
S přáním příjemného dne Libor Dynka

Poznámka: Toto je automatická odpověď na vaši zprávu "Žádost o informace
podle dotaz - Kandidátní listiny do Komunálních voleb 2014" odeslanou dne
06.08.2014 01:38:01.

Toto je jediné oznámení, které obdržíte v době nepřítomnosti této osoby.

Podatelna Svitavy, Město Svitavy

1 příloha

Toto je automaticky generovaná zpráva.

Vaše podání č. PID31939 bylo přijato elektronickou podatelnou Podatelna Svitavy v 6. srpen 2014 1:42:02 CEST.

Podatelna mesta Svitavy
e-mail: Instituce [Město Svitavy vyžaduje e-mail]

Pavla Velecka, Město Svitavy

1 příloha

Sdělení
Dne 06.08.2014 jsme od Vás obdrželi žádost o informaci ve smyslu zákona č.
106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, která se týkala
poskytnutí kandidátních listin dle § 21 zákona č. 491/2001 Sb., o volbách
do zastupitelstev obcí, ve znění pozdějších předpisů. Dne 11.08.2014 jsme
obdrželi doplnění Vaší žádosti, ve které požadujete informace poskytnout
až po registraci či odmítnutí kandidátní listiny.

Upozorňujeme Vás, že poskytnutí informace je spojeno s vyčíslenými
náklady. Vyzýváme Vás v souladu s § 17 zákona č. 106/1999 Sb. k zaplacení
nákladů dle sazebníku úhrad Směrnice č. 1/2000 schválené Radou města
Svitavy. Vzhledem k tomu, že kandidátní listina  obsahuje více údajů než
hlasovací lístek, musí registrační úřad s ohledem na ochranu osobních
údajů třetích osob upravit kopie podaných kandidátních listin tak, aby
byla v souladu se zákonnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. a § 8a
zákona č. 106/2001 Sb. Získání uvedených dat by trvalo 2 hodiny po 200 Kč
za 1 hod práce odborného pracovníka. V této ceně je zahrnuto zpracování a
kopírování požadovaných dokumentů. Celkem tedy náklady na poskytnutí
informací činí 400,- Kč. V případě, že s uvedenou částkou souhlasíte,
zašlete nám prosím Vaše fakturační údaje. Pokud náklady nebudou zaplaceny,
budeme vycházet z předpokladu, že na poskytnutí informace netrváte.

Zároveň Vás upozorňuji na skutečnost, že Český statistický úřad v souladu
s platnými právními předpisy zakládá registr kandidátů pro volby do
zastupitelstev obcí, a tento registr po registraci kandidátních listin
zveřejňuje na svých internetových stránkách.

S pozdravem

Mgr. Ing. Pavla Velecká
 
vedoucí oddělení všeobecné vnitřní správy
odbor vnitřních věcí
Městský úřad Svitavy
tel. 461550410
mobil 721841969
email: [1][email address]

References

Visible links
1. mailto:[email address]

Pavla Velecka, Město Svitavy

1 příloha

Sdělení
Dne 06.08.2014 jsme od Vás obdrželi žádost o informaci ve smyslu zákona č.
106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, která se týkala
poskytnutí kandidátních listin dle § 21 zákona č. 491/2001 Sb., o volbách
do zastupitelstev obcí, ve znění pozdějších předpisů. Dne 11.08.2014 jsme
obdrželi doplnění Vaší žádosti, ve které požadujete informace poskytnout
až po registraci či odmítnutí kandidátní listiny.

Upozorňujeme Vás, že poskytnutí informace je spojeno s vyčíslenými
náklady. Vyzýváme Vás v souladu s § 17 zákona č. 106/1999 Sb. k zaplacení
nákladů dle sazebníku úhrad Směrnice č. 1/2000 schválené Radou města
Svitavy. Vzhledem k tomu, že kandidátní listina  obsahuje více údajů než
hlasovací lístek, musí registrační úřad s ohledem na ochranu osobních
údajů třetích osob upravit kopie podaných kandidátních listin tak, aby
byla v souladu se zákonnými ustanoveními zákona č. 101/2000 Sb. a § 8a
zákona č. 106/2001 Sb. Získání uvedených dat by trvalo 2 hodiny po 200 Kč
za 1 hod práce odborného pracovníka. V této ceně je zahrnuto zpracování a
kopírování požadovaných dokumentů. Celkem tedy náklady na poskytnutí
informací činí 400,- Kč. V případě, že s uvedenou částkou souhlasíte,
zašlete nám prosím Vaše fakturační údaje. Pokud náklady nebudou zaplaceny,
budeme vycházet z předpokladu, že na poskytnutí informace netrváte.

Zároveň Vás upozorňuji na skutečnost, že Český statistický úřad v souladu
s platnými právními předpisy zakládá registr kandidátů pro volby do
zastupitelstev obcí, a tento registr po registraci kandidátních listin
zveřejňuje na svých internetových stránkách.

S pozdravem

Mgr. Ing. Pavla Velecká
 
vedoucí oddělení všeobecné vnitřní správy
odbor vnitřních věcí
Městský úřad Svitavy
tel. 461550410
mobil 721841969
email: [1][email address]

References

Visible links
1. mailto:[email address]