IT smlouvy a zakazky
Povinný subjekt: Ministerstvo dopravy
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.
Vážená paní, vážený pane,
Tato žádost se v dalších bodech bude týkat informací z těchto oblastí, která pro zjednodušení dále nazývám “SW a HW”:
Předměty smluv, která pokrývájí
- správa software,
- vytvoření aplikace či informačního systému,
- provozování aplikace či informačního systému,
- technická podpora aplikace či informačního systému,
- uživatelská podpora aplikace či informačního systému,
- HW, provozování a správa HW
- SW licence a podpora k nim.
- a další obdobné oblasti nákupu a pronájmu zboží a služeb v IT.
Prosím o zaslání:
1) Seznamu smluv a dodatků platných a podepsaných v roce 2016, na celkové plnění (skutečné či maximální) v roce 2016 ve výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).
2) Seznamu smluv a dodatků podepsaných v roce 2010,2011,2012,2013,2014 a 2015, na celkové plnění (skutečné či maximální) po celou dobu smlouvy ve výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).
Informace z výše uvedených bodů prosím zaslat ve strukturované formě (Excel, CSV apod.) obsahující minimálně tyto údaje:
- číslo smlouvy úřadu
- Jméno a IČO (či jiná identifikace kde není IČO) všech smluvních stran
- datum podpisu smlouvy
- částku, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnotu předmětu smlouvy
- předmět smlouvy, stručný popis
- datum začátku platnosti smlouvy
- datum konce platnosti smlouvy
- zda jde o smlouvu či dodatek, pokud o dodatek, pak k jaké smlouvě
S přátelským pozdravem,
Michal Blaha
TOTO JE AUTOMATICKY GENEROVANA ODPOVED Z ELEKTRONICKE PODATELNY xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Zaslali jste mail na adresu Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].
Vase elektronicke podani bylo doruceno v poradku a bude vyrizeno dle pravidel pro provoz elektronicke podatelny, ktere jsou k dispozici na http://www.mdcr.cz/cs/Ministerstvo_dopra....
Sumarizace:
Datum doruceni: 7.2.2017 19:53:55
Predmet zpravy: Žádost o informace podle dotaz - IT smlouvy a zakazky
Prejeme Vam prijemny den.
Ministerstvo dopravy
-------------------------------
THIS IS AN AUTOMATICALLY GENERATED REPLY FROM THE ELECTRONIC MAILROOM xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
You have sent an e-mail to the following address: Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].
Your electronic submission has been successfully delivered and will be dealt with according to the rules applicable to the operation of an electronic mailroom, which are available at http://www.mdcr.cz/en/Ministry+of+Transp....
Summary:
Date of delivery: 7.2.2017 19:53:55
Subject of the message: Žádost o informace podle dotaz - IT smlouvy a zakazky
Wishing you a pleasant day.
The Ministry of Transport
Vážený pan
Michal Blaha e-mail:
[1][FOI #6345 e-mail] ??
Naše čj. 61/2016-072-Z106/4+ příloha
Věc: Žádost o informace ze dne 7. 2. 2017 - odpověď
Vážený pane,
dne 7. 2. 2017 bylo doručeno na Ministerstvo dopravy Vaše podání, označené
jako žádost o informace dle zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
k informacím, které bylo zaevidováno podatelnou ministerstva téhož dne pod
čp. 6978/2017-MD-CKDP. V této žádosti požadujete- cit.:
„Tato žádost se v dalších bodech bude týkat informací z těchto oblastí,
která pro zjednodušení dále nazývám “SW a HW”:
Předměty smluv, která pokrývají
- správa software,
- vytvoření aplikace či informačního systému,
- provozování aplikace či informačního systému,
- technická podpora aplikace či informačního systému,
- uživatelská podpora aplikace či informačního systému,
- HW, provozování a správa HW
- SW licence a podpora k nim.
- a další obdobné oblasti nákupu a pronájmu zboží a služeb v IT.
Prosím o zaslání:
1) Seznamu smluv a dodatků platných a podepsaných v roce 2016, na celkové
plnění (skutečné či maximální) v roce 2016 ve výši 2.000.000 Kč a vyšší,
plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).
2) Seznamu smluv a dodatků podepsaných v roce 2010,2011,2012,2013,2014 a
2015, na celkové plnění (skutečné či maximální) po celou dobu smlouvy ve
výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající SW a HW
(definované výše).
Informace z výše uvedených bodů prosím zaslat ve strukturované formě
(Excel, CSV apod.) obsahující minimálně tyto údaje:
- číslo smlouvy úřadu
- Jméno a IČO (či jiná identifikace kde není IČO) všech smluvních stran
- datum podpisu smlouvy
- částku, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnotu předmětu smlouvy
- předmět smlouvy, stručný popis
- datum začátku platnosti smlouvy
- datum konce platnosti smlouvy
- zda jde o smlouvu či dodatek, pokud o dodatek, pak k jaké smlouvě“
Ministerstvo dopravy Vám na základě podkladů odboru ICT v příloze
poskytuje požadované informace ve formě Excel tabulky.
S pozdravem
Jakub Stadler
ředitel Odboru komunikace
[2]cid:image001.jpg@01D27AF8.D06E18C0
Vyřizuje Jana Klenotová
[3][emailová adresa] | [4]+420 225 131 317
[5]nábř. Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1
[6]cid:image002.png@01D27AF8.D06E18C0
[7]cid:image003.png@01D27AF8.D06E18C0 [8]cid:image004.png@01D27AF8.D06E18C0
[9]cid:image005.jpg@01D27AF8.D06E18C0
References
Visible links
1. mailto:[FOI #6345 e-mail] ??
2. http://www.mdcr.cz/
3. mailto:[emailová adresa]
4. file:///tmp/tel:+420%20225%20131%20317
5. http://bit.ly/1ZpnEag
6. https://www.facebook.com/mdcr.cz/
7. https://twitter.com/min_dopravy
8. http://www.mdcr.cz/mdcr/Templates/RSSFee...
9. https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskov...