IT smlouvy a zakazky

Dotaz byl úspěšný.

Povinný subjekt: Ministerstvo dopravy

Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.

Vážená paní, vážený pane,

Tato žádost se v dalších bodech bude týkat informací z těchto oblastí, která pro zjednodušení dále nazývám “SW a HW”:
Předměty smluv, která pokrývájí
- správa software,
- vytvoření aplikace či informačního systému,
- provozování aplikace či informačního systému,
- technická podpora aplikace či informačního systému,
- uživatelská podpora aplikace či informačního systému,
- HW, provozování a správa HW
- SW licence a podpora k nim.
- a další obdobné oblasti nákupu a pronájmu zboží a služeb v IT.

Prosím o zaslání:
1) Seznamu smluv a dodatků platných a podepsaných v roce 2016, na celkové plnění (skutečné či maximální) v roce 2016 ve výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).

2) Seznamu smluv a dodatků podepsaných v roce 2010,2011,2012,2013,2014 a 2015, na celkové plnění (skutečné či maximální) po celou dobu smlouvy ve výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).

Informace z výše uvedených bodů prosím zaslat ve strukturované formě (Excel, CSV apod.) obsahující minimálně tyto údaje:
- číslo smlouvy úřadu
- Jméno a IČO (či jiná identifikace kde není IČO) všech smluvních stran
- datum podpisu smlouvy
- částku, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnotu předmětu smlouvy
- předmět smlouvy, stručný popis
- datum začátku platnosti smlouvy
- datum konce platnosti smlouvy
- zda jde o smlouvu či dodatek, pokud o dodatek, pak k jaké smlouvě

S přátelským pozdravem,

Michal Blaha

Podatelna MD, Ministerstvo dopravy

TOTO JE AUTOMATICKY GENEROVANA ODPOVED Z ELEKTRONICKE PODATELNY xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Zaslali jste mail na adresu Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].

Vase elektronicke podani bylo doruceno v poradku a bude vyrizeno dle pravidel pro provoz elektronicke podatelny, ktere jsou k dispozici na http://www.mdcr.cz/cs/Ministerstvo_dopra....

Sumarizace:
Datum doruceni: 7.2.2017 19:53:55
Predmet zpravy: Žádost o informace podle dotaz - IT smlouvy a zakazky

Prejeme Vam prijemny den.

Ministerstvo dopravy
-------------------------------

THIS IS AN AUTOMATICALLY GENERATED REPLY FROM THE ELECTRONIC MAILROOM xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

You have sent an e-mail to the following address: Instituce [Ministerstvo dopravy vyžaduje e-mail].

Your electronic submission has been successfully delivered and will be dealt with according to the rules applicable to the operation of an electronic mailroom, which are available at http://www.mdcr.cz/en/Ministry+of+Transp....

Summary:
Date of delivery: 7.2.2017 19:53:55
Subject of the message: Žádost o informace podle dotaz - IT smlouvy a zakazky

Wishing you a pleasant day.

The Ministry of Transport

Ministerstvo dopravy

7 příloh

Vážený pan

Michal Blaha                                                e-mail:
[1][FOI #6345 e-mail] ??

 

 

   

Naše čj. 61/2016-072-Z106/4+ příloha

 

Věc: Žádost o informace ze dne 7. 2. 2017 - odpověď

 

Vážený pane,

 

dne 7. 2. 2017 bylo doručeno na Ministerstvo dopravy Vaše podání, označené
jako žádost o informace dle zákon č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu
k informacím, které bylo zaevidováno podatelnou ministerstva téhož dne pod
čp. 6978/2017-MD-CKDP.  V této žádosti požadujete- cit.:  

 

„Tato žádost se v dalších bodech bude týkat informací z těchto oblastí,
která pro zjednodušení dále nazývám “SW a HW”:

Předměty smluv, která pokrývají

- správa software,

- vytvoření aplikace či informačního systému,

- provozování aplikace či informačního systému,

- technická podpora aplikace či informačního systému,

- uživatelská podpora aplikace či informačního systému,

- HW, provozování  a správa HW

- SW licence a podpora k nim.

- a další obdobné oblasti nákupu a pronájmu zboží a služeb v IT.

 

Prosím o zaslání:

1) Seznamu smluv a dodatků platných a podepsaných v roce 2016, na celkové
plnění (skutečné či maximální) v roce 2016 ve výši 2.000.000 Kč a vyšší,
plně či částečně se týkající SW a HW (definované výše).

 

2) Seznamu smluv a dodatků podepsaných v roce 2010,2011,2012,2013,2014 a
2015, na celkové plnění (skutečné či maximální) po celou dobu smlouvy ve
výši 2.000.000 Kč a vyšší, plně či částečně se týkající  SW a HW
(definované výše).

 

Informace z výše uvedených bodů prosím zaslat ve strukturované formě
(Excel, CSV apod.) obsahující minimálně tyto údaje:

- číslo smlouvy úřadu

- Jméno a IČO (či jiná identifikace kde není IČO) všech smluvních stran

- datum podpisu smlouvy

- částku, a pokud ji smlouva neobsahuje, hodnotu předmětu smlouvy

- předmět smlouvy, stručný popis

- datum začátku platnosti smlouvy

- datum konce platnosti smlouvy

- zda jde o smlouvu či dodatek, pokud o dodatek, pak k jaké smlouvě“

 

Ministerstvo dopravy Vám na základě podkladů odboru ICT v příloze
poskytuje požadované informace ve formě Excel tabulky.

 

S pozdravem

 

 

Jakub Stadler
ředitel Odboru komunikace
 
[2]cid:image001.jpg@01D27AF8.D06E18C0
Vyřizuje Jana Klenotová
[3][emailová adresa] | [4]+420 225 131 317
[5]nábř. Ludvíka Svobody 1222/12, 110 15 Praha 1
 

[6]cid:image002.png@01D27AF8.D06E18C0    
[7]cid:image003.png@01D27AF8.D06E18C0     [8]cid:image004.png@01D27AF8.D06E18C0

[9]cid:image005.jpg@01D27AF8.D06E18C0

 

 

 

 

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 

References

Visible links
1. mailto:[FOI #6345 e-mail] ??
2. http://www.mdcr.cz/
3. mailto:[emailová adresa]
4. file:///tmp/tel:+420%20225%20131%20317
5. http://bit.ly/1ZpnEag
6. https://www.facebook.com/mdcr.cz/
7. https://twitter.com/min_dopravy
8. http://www.mdcr.cz/mdcr/Templates/RSSFee...
9. https://www.mdcr.cz/Media/Media-a-tiskov...