FAKTURY 2010 – 2015 S
Povinný subjekt: Město Mělník
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek – předseda spolku Švédská cesta, z. s., IČ: 02849798
Informativní zpráva aplikace Athena - Mělník
Vaše emailová zpráva, zaslaná na adresu Instituce [Město Mělník vyžaduje e-mail], byla převzata a bylo jí
přiděleno evidenční číslo
Předmět: Žádost o informace podle dotaz - FAKTURY 2010 – 2015 S
Datum doručení: 10.1.2016 23:01:32
Evidenční číslo: 1866/16-MUME
Vážený pane inženýre,
reaguji na Vaši žádost ohledně poskytnutí informace –faktury 2010 až 2015.
Firma Ortex je schopna do týdne požadovaný exelovský soubor vygenerovat
za cenu cca 5,5 tis. Kč. Nebude obsahovat údaj „ fakturované plnění a
popis“, protože se údaje do žádného souboru( kniha došlých faktur,
předpisy) v elektronické podobě neuvádějí.
Faktury v elektronické podobě město nemá.
Požadujete za těchto podmínek informaci poslat? Pokud ano, tak prosím o
souhlas. Poté upřesníme cenu, kterou Vám vyfakturujeme a po zaplacení
zašleme požadovaný soubor.
Děkuji Vám za odpověď.
Ing. Dana Kratoňová
vedoucí odboru
Městský úřad Mělník
Finanční odbor
tel.: 315635121
e-mail: d.kratonova @melnik.cz
Povinný subjekt: Kratoňová Dana
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.
Hezký den přeji,
děkuji za informace, pokud seznam faktur neobsahuje popis a představuje vysoké náklady na export, preferoval bych předání seznamu faktur v elektronické podobě.
S pozdravem, Pavel Hájek
This message was created automatically by mail delivery software.
A message that you sent has not yet been delivered to one or more of its
recipients after more than 24 hours on the queue on vmd11.farma.gigaserver.cz.
The message identifier is: 1aJRIg-0005Ub-9A
The date of the message is: Wed, 13 Jan 2016 20:41:45 +0100
The subject of the message is: =?UTF-8?Q?Re:_=C5=BD=C3=A1dost_o_poskytnut=C3=AD_informace_-?=
=?UTF-8?Q?_faktury_2010-2015?=
The address to which the message has not yet been delivered is:
[email address]
No action is required on your part. Delivery attempts will continue for
some time, and this warning may be repeated at intervals if the message
remains undelivered. Eventually the mail delivery software will give up,
and when that happens, the message will be returned to you.
Povinný subjekt: Město Mělník
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.
Vážená paní, vážený pane,
beru zpět předchozí email, přehlédl jsem informaci, že faktury v elektronické podobě nemáte.
S pozdravem Pavel Hájek
Informativní zpráva aplikace Athena - Mělník
Vaše emailová zpráva, zaslaná na adresu Instituce [Město Mělník vyžaduje e-mail], byla převzata a bylo jí
přiděleno evidenční číslo
Předmět: Re: Žádost o informace podle dotaz - FAKTURY 2010 – 2015 S
Datum doručení: 15.1.2016 22:16:30
Evidenční číslo: 3105/16-MUME