Faktury 2010 – 2015 B MČ

Dotaz byl úspěšný.

[Authority name]

Vážená paní, vážený pane,

žádám o seznam všech došlých faktur Vaší městské části v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).

Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.

Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.

Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek

Zuzana Wiesnerová, Městská část Brno-Slatina

1 příloha

Vážený pane Hájku,

na základě Vaší žádosti ze dne 14. 03. 2016 o poskytnutí informací ve
smyslu zák. č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů, Vám zasílám požadované informace - seznam
došlých faktur ve formátu pdf za roky 2010, 2011 a 2012, a ve formátu
xls za roky 2013, 2014 a 2015, viz příloha. U faktur z roku 2010 nejsme
schopni zajisti požadovaný rozsah.

S pozdravem

Mgr. Zuzana Wiesnerová
vedoucí finančního odboru
ÚMČ Brno-Slatina