FAKTURY 2010 – 2015 5T10T
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek
Vaše podání 'Žádost o informace podle dotaz - FAKTURY 2010 – 2015 5T10T' bylo přijato elektronickou podatelnou Městského úřadu Hlučín dne 09.03.2016 v 20:58:59.
Vážený pane,
na základě Vaší žádosti o informaci dle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném
přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, Vám zasíláme
požadované údaje v XLS souboru.
S pozdravem
Andrea Hájková
referent odboru financí
T 595 020 244
E [1][email address]
Městský úřad Hlučín
Mírové náměstí 24/23
748 01 Hlučín
References
Visible links
1. blocked::mailto:[email address]
mailto:[email address]