FAKTURY 2010 – 2015 5T10T
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek
Dobrý den,
v příloze Vám zasíláme vyřízenou žádost o informace ze dne 10.3.2016
zaevidovanou pod č.j. 8249/I-3/2016.
S pozdravem
Bc. Eva Baráková
Kancelář starosty
sekretariát starosty
Městský úřad Roudnice nad Labem
Karlovo náměstí 21
413 01 Roudnice nad Labem
Tel: 416 850 249
E-mail: [1][email address]
[2]www.roudnicenl.cz
References
Visible links
1. mailto:[email address]
2. http://www.roudnicenl.cz/