FAKTURY 2010 – 2015 5T10T
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek
Dobrý den,
toto je automatické potvrzení toho, že jsme obdrželi Váš e-mail.
Pokud se však mělo jednat o úřední podání, pošlete e-mail znovu na naši E-Podatelnu [email address]
Město Kralupy nad Vltavou, městský úřad
www.mestokralupy.cz