FAKTURY 2010 – 2015 5T10T
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek
V příloze zasílám požadované informace v dokumentu pdf.
Bc. Jaroslav Kohout
tajemník
Městský úřad
nám. Dr. E. Beneše 85
431 51 Klášterec nad Ohří
tel.: +420 474 359 645
gsm: +420 603 749 901
e-mail: [1][email address]
[2]www.klasterec.cz
References
Visible links
1. blocked::mailto:[email address]
file:///tmp/blocked::mailto:[email address]
2. blocked::http://www.klasterec.cz/
http://www.klasterec.cz/
file:///tmp/blocked::http:/www.klasterec.cz/