FAKTURY 2010 – 2015 10T

Dotaz byl úspěšný.

[Authority name]

Vážená paní, vážený pane,

žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).

Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.

Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.

Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek

Studeník Zdeněk, Ing., Město Valašské Meziříčí

1 příloha

Vážený pane, vážená paní,

v souladu s § 6 zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím,
ve znění pozdějších předpisů Vám sděluji, že Vámi požadované informace
seznamu všech faktur jsou z části volně dostupné na webových stránkách
města Valašské Meziříčí, a to za období let 2012 - 2015, kde jsou
pravidelně tyto údaje od počátku roku 2015 doplňovány po kalendářních
čtvrtletích, a to na níže uvedené webové adrese:  

[1]http://www.valasskemezirici.cz/doc/42410/

 

Co se týče požadovaných faktur za období let 2010 až 2011, Vás v souladu s
§ 17, zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném o svobodném přístupu k
informacím, ve znění pozdějších předpisů, žádám o úhradu nákladů spojených
s vytvořením požadovaných sestav ve formátu XLS nebo XLSX dle Ceníku úhrad
2015, který Rada města Valašského Meziříčí schválila dne 5.5.2015, kdy
byla vyčíslena výše za poskytnutí Vámi požadovaných informací na částku
2.376 Kč za následující úkony:

1.       dohledávání sestav, které splňují zadané požadavky jako podklad
pro další zpracování:  2 hodiny, přičemž hodinové náklady práce dle
CZ-NACE, ČSÚ činí 264 Kč za hodinu, tzn. celkem 528 Kč,

2.       zpřístupnění archivních souborů a následný převod do souboru XLS
nebo XLSX:  2 hodiny, přičemž hodinové náklady práce dle CZ-NACE, ČSÚ činí
264 Kč za hodinu, tzn. celkem 528 Kč,

3.       patřičné úpravy souborů, doplnění informací tak, aby vyhovovaly
Vaším požadavkům: 5 hodin, přičemž  hodinové náklady práce dle CZ-NACE,
ČSÚ činí 264 Kč za hodinu, tzn. celkem 1.320 Kč.

 

Požadované informace obdržíte po zaplacení uvedené částky.

Částku uhraďte přímo na pokladně Městského úřadu Valašské Meziříčí nebo
převodem na náš účet číslo 19-1229851/0100 u Komerční banky ve Valašském
Meziříčí pod variabilním symbolem: 10699.

 

Poučení:

Proti požadavku úhrady nákladů za poskytnutí informace můžete podat
stížnost, a to do 30 dnů ode dne doručení sdělení podle § 16a odst. 1,
písm. d) a  odst. 3, písm. a) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném o
svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů, na adresu
Města Valašské Meziříčí, Náměstí č. 7, 757 01 Valašské Meziříčí.  

 

 

Ing. Zdeněk Studeník

 

vedoucí odboru finančního

Městský úřad Valašské Meziříčí

757 38 Valašské Meziříčí

telefon: +420 571 674 301

mobil: +420 602 747 182

email: [email address]

http://www.valasskemezirici.cz

 

References

Visible links
1. http://www.valasskemezirici.cz/doc/42410/

Studeník Zdeněk, Ing., Město Valašské Meziříčí

Ceník města Valašské Meziříčí, schválený pro rok 2016 dne 5.1.2016, je na
odkazu: [1]http://www.valasskemezirici.cz/doc/1429/

 

 

 

Ing. Zdeněk Studeník

 

vedoucí odboru finančního

Městský úřad Valašské Meziříčí

757 38 Valašské Meziříčí

telefon: +420 571 674 301

mobil: +420 602 747 182

email: [2][email address]

[3]http://www.valasskemezirici.cz

 

References

Visible links
1. http://www.valasskemezirici.cz/doc/1429/
2. mailto:[email address]
3. http://www.valasskemezirici.cz/