Faktury 2010 – 2015 10T
[Authority name]
Vážená paní, vážený pane,
žádám o seznam všech došlých faktur Vaší obci v rozsahu
minimálně data dojití, fakturované částky, data splatnosti, data
úhrady, fakturovaného plnění, popisu (pokud je k dispozici), IČ a
názvu příjemce, a to za dobu od počátku roku 2010 do konce roku
2015 včetně. Požaduji poskytnutí těchto informací v souladu se
zákonem č. 106/1999 Sb. (tj. tak, aby byly dostupné veřejnosti).
Současně žádám o poskytnutí informace ve strojově čitelné podobě,
např. v elektronické podobě ve formátu XLS nebo XLSX po exportu z
příslušného informačního systému.
Požadované informace, prosím, zašlete elektronickou cestou.
Za Vaši práci na vyřízení mé žádosti Vám předem děkuji a jsem s
pozdravem. Ing. Pavel Hájek
Vážený pane,
ve Vaší žádosti o poskytnutí informace ve smyslu zákona č. 106/1999 Sb., o
svobodném přístupu k informacím je uvedeno "..v rozsahu minimálně data
dojití.."
Mohu se Vás zeptat, jestli tomu rozumím správně, že požadujete faktury
spadající do účetního období 2010 až 2015 včetně?
S pozdravem
Ing. Libor Trojáček
hlavní účetní
Město Frenštát p.R.
556 833 127
Povinný subjekt: Trojáček Libor
Žádost o informace podle zákona č. 106/1999 Sb. o svobodném přístupu k informacím.
Hezký den,
ano, žádal jsem export seznamu faktur z období let 2010-2015.
S pozdravem,
Pavel Hájek
Dobrý den,
v přílohách zasílám požadované informace - seznamy faktur.
Zasílám jednak seznamy faktur, které účtujeme přímo my - v účtárně města - a také seznamy faktur z tzv. bytového hospodářství (BH). O těchto fakturách účtuje externí firma a nám předává pouze obraty za uplynulý měsíc.
Přeji příjemný den.
Ing. Libor Trojáček
hlavní účetní
Město Frenštát p.R.
556 833 127
----- Původní zpráva -----