Toto je HTML verze žádosti o svobodnému přístupu k informacím 'Koncerty k zahájení školního roku, profil zadavatele'.


SMLOUVA O ZAJIŠTĚNÍ A ORGANIZACI AKCE 
„KONCERT K 1.  ŠKOLNÍMU DNI“
Městská část Praha-Zbraslav
IČ: 
002 41  857
DIČ: 
CZ00241857
sídlo: 
Zbraslavské náměstí 464,  156 00 Praha-Zbraslav
číslo účtu: 
2000865329/0800
zastoupená: 
Ing. Zuzanou Vejvodovou,  starostkou městské části
dále jen 
„objednatel“, na straně jedné
Lenka Dvořáková
IČ: 
044 40 277
sídlo: 
i
číslo účtu:
dále jen: 
„dodavatel“, na  straně druhé
uzavírají níže uvedeného dne, měsíce a roku tuto smlouvu o zajištění a organizaci akce 
„Koncert k 1.  školnímu dni“:
Č I.  I .
Předmět smlouvy
1.  Předmětem této smlouvy j e úprava vzáj emných práv a povinností obj ednatele a dodavatele 
souvisejících  se  zajištěním  a  organizací  veřejně  přístupné  kulturní  akce  „Koncert 
k 1. školnímu  dni“,  a  to  dle  specifikací  a  za  podmínek uvedených  dále  v této  smlouvě 
(dále jen „kulturní akce“).
2.  Dodavatel  se na základě této smlouvy zavazuje zajistit pro objednatele organizaci kulturní 
akce,  včetně zajištění prostoru pro účastníky,  části propagace,  účinkujících a technického 
vybavení,  a  to  takovým  způsobem,  aby  byl  zajištěn  řádný  průběh  kulturní  akce  na 
sjednaném místě, ve sjednaném termínu, a to v rozsahu:
a)  hlavní  program:  Myš & Maš (koncert),  Vojtěch Drahokoupil  (koncert) a Brouci band 
the Beatles revival (koncert);
b)  doprovodný program:  zábavný a vzdělávací program pro děti, odměrný válec, sudoku- 
počítání, Leonardův most, vesmírné puzzle
dle specifikací uvedených v Přílohách č.  1-4 {Rozpočet akce, Harmonogram akce,  Grafické 
materiály, pojistná smlouva) této smlouvy, které tvoří její nedílnou součást.
3.  Objednatel  se  zavazuje  dodavateli  poskytnout  veškerou  součinnost  a  zaplatit  dodavateli 
sjednanou odměnu za řádně a včas provedená plnění dle této smlouvy.


Čl. II.
Doba a místo konání kulturní akce
1.  Místo: 
pozemek  parc.  č.  2909/210  v k.ú.  Zbraslav,  obec  Praha  (u  oválu  na
Slunečním městě)
2.  Datum: 
1.  9.  2022
3.  Časové rozmezí:  16:00 -  22:00
Čl. III
Povinnosti dodavatele
1.  Dodavatel  prohlašuje,  že je  oprávněn  k zajištění  organizace  kulturní  akce  a je  osobou 
odborně  způsobilou  a  oprávněnou  v souladu  s platnými  právními  předpisy  k zajištění 
předmětu této  Smlouvy.
2.  Dodavatel  se zavazuje zejména:
a)  na základě požadavků objednatele zajistit organizaci,  scénář, režii, přípravy a realizaci 
kulturní  akce  včetně  kompletní  technické  podpory,  sociálního  a  hygienického 
vybavení,  zdravotnické,  bezpečnostní  a  pořadatelské  služby,  úklidu  místa  konání  po 
dobu trvání kulturní  akce i  po jejím  skončení  a dalších činností nezbytných pro řádný 
průběh kulturní akce, a to dle specifikace uvedené v Přílohách č.  1-4 této smlouvy;
b)  komunikovat s poskytovateli služeb  a zajistit jejich objednání včetně pódia, mobiliáře, 
technického zázemí  produkce,  bezpečnostních prvků,  sociálních zařízení,  občerstvení 
a dalších služeb nutných pro řádné zajištění kulturní akce;
c)  design  originálních  propagačních  materiálů  pro  potřeby  marketingu  kulturní  akce 
(grafické práce);
d)  sjednaný  program  provést  kvalitně,  profesionálně  s odbornou  péčí  a  ve  stanoveném 
rozsahu s přihlédnutím k veškerým ujednáním této smlouvy;
e)  zajistit  konání  kulturní  akce  takovým  způsobem,  aby  nedošlo  k újmě  na  zdraví 
účastníků nebo ke škodě na majetku.
3.  Dodavatel  je  povinen  zajistit,  aby  při  plnění  dle  této  smlouvy  byly  dodrženy  veškeré 
požadavky  stanovené  v právních  předpisech  týkajících  se  ochrany  zdraví,  hygienických 
opatření, a dál je povinen zajisti bezpečnost a ochranu zdraví při práci osob vykonávajících 
výše uvedené služby. To platí i v případě, že tato plnění zajišťují subdodavatelé dodavatele.
4.  Dodavatel  se  zavazuje  zajistit,  aby  veškerá  plnění  dle  této  smlouvy  byla  poskytována 
výhradně  v souladu  s pokyny  objednatele  a  chránit  zájmy  objednatele.  Dodavatel  se 
zavazuje zajistit výše uvedená plnění v souladu s právními předpisy a nezasahovat do práv 
třetích osob způsobem odporujícím zákonu.
5.  Dodavatel  se zavazuje poskytovat sjednaná plnění  s odbornou péčí, v obvyklé kvalitě,  dle 
svých  nejlepších  znalostí  a  schopností,  přičemž  je  povinen  při  své  činnosti  sledovat  a 
chránit zájmy a dobré jméno objednatele.
6.  Dodavatel  se zavazuje uzavřít pojištění  odpovědnosti  za vzniklé  škody  způsobené třetím 
osobám  jeho  činností  a  udržovat  tuto  pojistku  v platnosti  po  celou  dobu  plnění  dle  této 
smlouvy. Kopie pojistné smlouvy tvoří Přílohu č. 4 této smlouvy.


7.  Dodavatel  se  zavazuje  zajistit  po  celou  dobu  konání  kulturní  akce  přítomnost  kontaktní 
osoby, která bude objednateli k dispozici pro řešení případných problémů, vad a požadavků 
objednatele,  a to  nejméně  1  hodinu  před  začátkem  konání  kulturní  akce,  po  celou  dobu 
jejího trvání a nejméně  1  hodinu po oficiálním ukončení kulturní akce.
8.  Dodavatel  se  zavazuje  postupovat  v souladu  se  zásadami  transparentnosti,  rovného 
zacházení a zákazu diskriminace.
9.  Dodavatel se zavazuje spolupracovat na prezentaci a propagaci kulturní akce v součinnosti 
s objednatelem.
10.  Dodavatel se zavazuje nevybírat vstupné ani jakékoli jiné poplatky od účastníků akce.
11.  Dodavatel  se zavazuje převzít místo konání kulturní akce dne  1.  9.  2022 do 9:00 hodin od 
objednatele a vyklidit místo konání kulturní akce  dne 2.  9.  2022 do 00:00 hodin do  stavu, 
v jakém  jej  převzal.  O  předání  a  převzetí  místa  konání  bude  mezi  smluvními  stranami 
sepsán předávací  protokol  podepsaný  oběma smluvními  stranami, jehož  součástí  budou i 
podmínky a podrobnosti týkající  se předání a převzetí místa konání.
Čl. IV
Povinnosti objednatele
1.  Objednatel  se  zavazuje  uhradit  dodavateli  za  řádně  a  včas  poskytnuté  plnění  dle  této 
smlouvy sjednanou odměnu.
2.  Objednatel se zavazuje zajistit součinnost s dodavatelem v rámci příprav a konání kulturní 
akce v rámci  svých možností týkajících se propagace a zpřístupnění místa konání akce.
3.  Objednatel  se  zavazuje  zajistit  součinnost  pracovníků  technických  služeb  při  transportu 
zapůjčených movitých věcí (seznam uveden v Čl.  IV, bod 6.).
4.  Objednatel se zavazuje vyhradit parkovací záliv v ulici Paškova pro potřeby pořadatelů po 
celou dobu konání akce.
5.  Objednatel  se  zavazuje  předat  dodavateli  místo  konání  kulturní  akce  nejpozději  dne
1.  9. 2022 v 9:00 hodin a s upraveným travním porostem. O předání a převzetí místa konání 
bude  mezi  smluvními  stranami  sepsán  předávací  protokol  podepsaný  oběma  smluvními 
stranami, jehož  součástí  budou  i  podmínky  a  podrobnosti  týkající  se  předání  a  převzetí 
místa konání.
6.  Objednatel  se  zavazuje  bezúplatně vypůjčit  dodavateli  za účelem  zajištění  kulturní  akce 
následující movité věci, kromě položek již vypůjčených organizaci Zbraslavské Jarmarky:
a)  párty stany, 2 ks (3x3m, 4,5x3m)
b)  zátěže na stany
c)  pivní  sety, 4 ks
d)  bistro stolky 4 ks
e)  banner MČ 2 ks


f)  1  ks piknikových dek 
(dále jen „předmět výpůjčky“).
7.  Dodavatel  prohlašuje,  že  se  se  stavem  předmětu  výpůjčky  zevrubně  seznámil  a  že  jej 
přebírá ve  stavu  způsobilém  ke  sjednanému účelu.  Dodavatel  se  zavazuje vrátit předmět 
výpůjčky nejpozději  do 3  pracovních dnů od  skončení kulturní  akce objednateli ve stavu, 
v jakém jej převzal s přihlédnutím k obvyklému opotřebení. O předání a převzetí předmětu 
výpůjčky  bude  mezi  smluvními  stranami  sepsán  předávací  protokol  podepsaný  oběma 
smluvními stranami.
Čl. V
Odměna, platební podmínky
1.  Celková  odměna  dodavatele  za  řádné  a  včasné  zajištění  plněné  podle  této  smlouvy  je 
stanovena dohodou  smluvních  stran  a činí  230  634  Kč (slovy:  dvě  sta třicet tisíc  šest set 
třicet čtyři korun českých).  Celková cena je konečná,  dodavatel není plátcem DPH.
2.  Celková cena je stanovena jako cena nejvýše přípustná a zahrnuje veškeré poplatky, výdaje 
a další náklady dodavatele spojené s realizací plnění dle této smlouvy.
3.  Dodavatel výslovně prohlašuje, že součástí plnění  dle této smlouvy jsou i veškeré práce a 
dodávky  neuvedené  ve  specifikaci  dle  Příloh  této  smlouvy,  kterých  je  však  zapotřebí 
k řádné realizaci kulturní akce. V případě, že objednatel bude požadovat provedení prací a 
dodávek nad takto  stanovený rozsah akce, je dodavatel takové práce a dodávky  oprávněn 
provést pouze  po  uzavření  písemného  dodatku  k této  smlouvě.  Pokud  dodavatel  práce  a 
dodávky nad rámec předmětu díla provede bez uzavření dodatku ke smlouvě, budou takové 
práce  a  dodávky  považovány  za  součást realizace  akce  dle této  smlouvy  bez  dopadu  na 
celkovou cenu a termín realizace kulturní akce.
4.  Celková cena bude zaplacena následovně:
a)  záloha ve výši  115 317 Kč (slovy: sto patnáct tisíc tři sta sedmnáct korun českých) 
bude uhrazena na základě faktury dodavatele, kterou je dodavetel oprávněn vystavit 
po podpisu této smlouvy;
b)  doplatek ve výši 115 317 Kč (slovy: sto patnáct tisíc tři sta sedmnáct korun českých) 
bude uhrazen po ukončení akce na základě faktury dodavatele.
5.  Objednatel  zaplatí  dodavateli  cenu  díla  dle  předchozích  odstavců  bezhotovostním 
převodem  na  základě  faktury,  vystavené  dodavatelem.  Faktury  musí  mít  náležitosti 
obchodní  listiny  podle  §  435  občanského  zákoníku  s tím,  že faktury musí  mít náležitosti 
daňového dokladu.
6. 
Splatnost faktur činí  14 kalendářních dnů a počíná běžet od jejich prokazatelného doručení 
objednateli.  Povinnost zaplacení  ceny je  splněna  dnem  odepsání  příslušné  částky  z účtu 
objednatele.
7.  Jestliže nebude příslušná faktura obsahovat veškeré údaje dle odstavce 5, nebo vyžadované 
právními předpisy pro daňový a účetní doklad, nebo pokud v ní nebudou správně uvedené 
údaje,  je  objednatel  oprávněn  vrátit ji  dodavateli  k  opravě.  V  takovém  případě  se  ruší 
původní  doba  její  splatnosti  a  objednatel  tak  není  v  prodlení  s  plněním.  Nová  lhůta


splatnosti  počne  běžet  dnem  doručení  řádně  opravené  či  nově  vystavené  faktury 
objednateli.
Čl. VI
Odpovědnost za vady
1.  Dodavatel je odpovědný  za řádné  a včasné plnění  předmětu této  smlouvy.  V případě,  že 
plnění bude vadné, nebude poskytnuto včas nebo nebude v dohodnutém rozsahu či kvalitě, 
má objednatel právo přiměřeně zkrátit výši  odměny za poskytnuté plnění,  a to  s ohledem 
na závažnost a důsledky plnění vadného či neposkytnutého včas.
2.  Objednatel  je  povinen  dodavateli  oznámit  vadné  plněné  či  plnění  neposkytnuté  včas 
bezodkladně poté,  co takové plnění zjistil,  a to písemně, nejpozději do 7 dnů ode dne, kdy 
takové  plnění  zjistil.  Oznámení  o  uplatnění  práva  z vadného  plnění  či  plnění 
neposkytnutého včas a dále odůvodnění výše částky zkrácené odměny dodavatele.
3.  V případě zrušení kulturní akce či její části z důvodu extrémně nepříznivých klimatických 
podmínek,  je  dodavatel  povinen  vrátit  objednateli  již  vyplacenou  zálohu  ze  sjednané 
odměny poníženou o částku za již realizované služby.
Čl. VII
Závěrečná ustanovení
1.  Na  práva  a  povinnosti  v  této  smlouvě  blíže  neupravené  se  použijí  ustanovení  právních 
předpisů České republiky, zejména zákona č.  89/2012  Sb.,  občanského zákoníku.
2.  Změny této smlouvy mohou být,  po jejím podpisu oběma smluvními  stranami, řešeny jen 
písemně formou dodatků.
3.  Dodavatel  nepostoupí,  nepřevede  a  nebude  ani jinak  disponovat  s  právy  a  povinnostmi 
vyplývajícími  z  této  smlouvy  a  navazujících  dílčích  objednávek  bez  předchozího 
písemného souhlasu objednatele.  Zhotovitel  se zavazuje,  že tuto  smlouvu nepostoupí bez 
předchozího písemného souhlasu objednatele.
4.  Tato smlouva je vyhotovena ve dvou stejnopisech, z nichž každá ze smluvních stran obdrží 
po jednom.
5.  V  případě,  že  některé  ustanovení  této  smlouvy  je  nebo  se  stane  neplatné  či  neúčinné, 
zůstávají  ostatní  ustanovení  této  smlouvy  platná  a  účinná.  Strany  se  zavazují  bez 
zbytečných  odkladů nahradit neplatné  či  neúčinné  ustanovení  této  smlouvy  ustanovením 
jiným,  platným  a účinným,  které  svým  obsahem  a  smyslem  odpovídá  nejlépe  obsahu  a 
smyslu ustanovení původního, neplatného či neúčinného.
6.  Smluvní  strany  výslovně  sjednávají,  že  uveřejnění  této  smlouvy  v  registru  smluv  dle 
zákona  číslo  340/2015  Sb.,  o  zvláštních  podmínkách  účinnosti  některých  smluv, 
uveřejňování těchto smluv a o registru smluv (zákon o registru smluv) zajistí Městská část 
Praha -  Zbraslav


7.  Smluvní  strany  prohlašují,  že  skutečnosti  uvedené  v  této  smlouvě  nejsou  obchodním 
tajemstvím ve smyslu §  504 zákona č.  89/2012 Sb., občanský zákoník, a udělují  souhlas k 
jejich užití a zveřejnění bez stanovení jakýchkoliv dalších podmínek.
8.  Tato smlouva nabývá platnosti dnem podpisu oběma smluvními stranami a účinnosti dnem 
uveřejnění v registru smluv dle zákona o registru smluv.
9.  Smluvní  strany  prohlašují,  že  si  tuto  smlouvu  před  jejím  podpisem  přečetly  a  jsou 
seznámeny s jejím obsahem, že tato smlouva vyjadřuje přesně, určitě a srozumitelně jejich 
vůli  a že jim  nejsou známy  žádné  skutečnosti,  které by bránily jejímu uzavření  a  splnění 
závazků touto smlouvou založených,  a že byla uzavřena po vzájemné dohodě podle jejich 
pravé a svobodné vůle, což stvrzují svými podpisy.
Přílohy:
1)  Rozpočet akce
2)  Harmonogram akce
3)  Grafické materiály
4)  Pojistná smlouva

V Praze-Zbraslavi dne:
Ing. Zuzana Vejvodová 
Lenka Dvořáková
starostka MČ Praha-Zbraslav