HLAVNÍ MĚSTO PRAHA
MAGISTRÁT HLAVNÍHO MĚSTA PRAHY
*MHMPXPGU09AB*
Odbor pozemních komunikací a drah
MHMPXPGU09AB
Oddělení silničního správního úřadu
Václav Pečený
Štefánikova 40
150 00 Praha 5
Váš dopis zn./ze dne:
Vyřizuje/linka/tel.:
- / 31.08.2021
Tomáš Chvátal
Č. j.:
236004280
MHMP-1391416/2021
Počet listů/příloh:
1/0
Spis. zn.:
Datum:
S-MHMP 1359619/2021
08. 09. 2021
Výzva k doplnění žádosti o poskytnutí informace podle § 14 odst. 5 písm. a) zákona
č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Vážený pane,
Hlavní město Praha, Magistrát hl. m. Prahy, odbor pozemních komunikací a drah jako příslušný
drážní správní úřad, jako povinný subjekt (dále jen „povinný subjekt“) podle zákona č. 106/1999
Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon“),
obdržel dne 31.08.2021 Vaši žádost o informace s názvem „Rozhodnutí o omezení provozování
dráhy“ (dále jen „Žádost“).
Protože Vaše Žádost neobsahuje náležitosti dle ust. § 14 odst. 2 Zákona a tento nedostatek brání
postupu vyřízení Žádosti, jsme nuceni Vás dle ust. § 14 odst. 5 písm. a) Zákona vyzvat
k doplnění Žádosti o zákonem stanovené
platné údaje – Jméno, příjmení, datum narození a
adresa.
V zájmu řádného vyřízení Žádosti následující Zákonem požadované údaje, prosíme, adresujte:
HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Mariánské náměstí 2/2, 110 01 Praha 1, nebo do datové
schránky:
489ia97h, případně na adresu elektronické podatelny:
xxxxx@xxxxx.xx
V případě, že Žádost doplníte, bude Vaše Žádost vyřízena do 15 dnů ode dne, kdy povinný
subjekt obdrží doplnění Žádosti. V případě, že nedojde k doplnění údajů do 30 dnů ode dne
doručení této výzvy, bude Vaše Žádost dle ust. § 14 odst. 5 písm. a) Zákona odložena.
S pozdravem
Ing. Aleš K r e j č a
ředitel odboru pozemních komunikací a drah
Sídlo: Mariánské nám. 2/2, 110 01 Praha 1
Pracoviště: Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1
Kontaktní centrum: 12 444, fax: 236 005 422,
1/1
e-mail: xxxxx@xxxxx.xx, ID DS: 48ia97h