Úřad městské části Praha 10
Vážený pan
Odbor hospodářské správy
Michal Voska
Váš dopis zn.:
Naše značka: P10-374031/2021
e-mail: foi+request-9096-
Vyřizuje linka:
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
V Praze dne:
1. 9. 2021
Poskytnutí informace na žádost podle § 14 odst. 5 písm. d) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném
přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor hospodářské správy obdržel dne
18. 8. 2021 Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací ve znění:
„Vážená paní, vážený pane,
dovolte mi položit vám několik otázek ohledně plánů na výstavbu, respektive rekonstrukci radnice...
Ad1) Je pravdou, že byla rozpuštěna Komise pro rekonstrukci radnice? Pokud ano, jaký byl důvod a kdo
toto inicioval? Bude zřízena nová? Na jakém základě? Hlasování? Kdy?
Ad2) V jaké fázi se aktuální stav rekonstrukce nachází? Je hotový projekt, bylo vydáno stavební
povolení?
Ad3) Kdy se plánuje přesun úředníků a kam? Byla vypracována studie na umístění tolika osob? Je
zadáno výběrové řízení na dočasné prostory? Pokud ano, kde bylo zadáno, případně kde budou úředníci
po dobu rekonstrukce?
Ad4) Úřad práce - starostkou byl na sociálních sítích avizován záměr ukončení působení úřadu v budově
MČ, ale dle mých informací byla starostka tou, která 2x předávala a na poradách se zápisem probírala
ukončení smlouvy. Prosím o stenozáznamy s uvedením datací.
Ad5) Byla od počátku projektu rekonstrukce radnice provedena dílčí změna, například ve výšce stropů?
S přátelským pozdravem“.
V souladu s ustanovením § 14 odst. 5 písm. d) InfZ Vám tímto požadované informace poskytujeme
v následující formě:
elektronicky na Vámi uvedenou emailovou adresu formou textu tohoto přípisu.
„Ad1) Je pravdou, že byla rozpuštěna Komise pro rekonstrukci radnice? Pokud ano, jaký byl důvod a
kdo toto inicioval? Bude zřízena nová? Na jakém základě? Hlasování? Kdy?“
Ano, Komise pro rekonstrukci radnice byla usnesením Rady MČ Praha 10 č. 215 ze dne 17. 3. 2020
zrušena, a to ke dni 17. 3. 2020. Důvodem rozpuštění komise byla skutečnost, že úlohu Komise pro
rekonstrukci radnice plní v celém rozsahu a velmi pružně pracovní skupina pro rekonstrukci radnice
MČ Praha 10 ustavená na základě usnesení Rady MČ Praha 10 č. 599 ze dne 30. 7. 2019, jejíž výhodou
je zejména efektivní a operativní jednání oproti komisi Rady MČ. Předkladatelkou materiálu do Rady
MČ Praha 10 byla starostka MČ Praha 10, jakožto garantka volených orgánů městské části, ovšem na
žádost gesčního radního. Jak již bylo uvedeno, komise byla nahrazena pracovní skupinou pro
rekonstrukci radnice MČ Praha 10.
„Ad2) V jaké fázi se aktuální stav rekonstrukce nachází? Je hotový projekt, bylo vydáno stavební
povolení?“
Projekt je hotový a po kontrole externího subjektu je připraven na převzetí ze strany MČ Praha 10.
Stavební povolení nebylo zatím vydáno.
„Ad3) Kdy se plánuje přesun úředníků a kam? Byla vypracována studie na umístění tolika osob? Je
zadáno výběrové řízení na dočasné prostory? Pokud ano, kde bylo zadáno, případně kde budou
úředníci po dobu rekonstrukce?“
Studie nebyla vypracována, ale podmínky na umístění tolika osob byly definovány v zadávacích
podmínkách výběrového řízení na výběr náhradních prostor. Výběrové řízení na dočasné prostory není
v současné době zadáno.
K části otázky
„Kdy se plánuje přesun úředníků a kam?“ bylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti
z důvodu faktické neexistence požadované informace, které Vám bylo souběžně zasláno na adresu
Vašeho trvalého pobytu (srov. § 15 odst. 1 InfZ ve spojení s § 2 odst. 4 InfZ).
„Ad4) Úřad práce - starostkou byl na sociálních sítích avizován záměr ukončení působení úřadu v
budově MČ, ale dle mých informací byla starostka tou, která 2x předávala a na poradách se zápisem
probírala ukončení smlouvy. Prosím o stenozáznamy s uvedením datací.“
K této otázce bylo vydáno rozhodnutí o odmítnutí žádosti z důvodu faktické neexistence požadované
informace, které Vám bylo souběžně zasláno na adresu Vašeho trvalého pobytu (srov. § 15 odst. 1 InfZ
ve spojení s § 2 odst. 4 InfZ).
„Ad5) Byla od počátku projektu rekonstrukce radnice provedena dílčí změna, například ve výšce
stropů?“
Oproti původnímu zadání ze strany MČ Prahy 10, byla jen dodatečně schválena změna zastupitelského
sálu. V zastupitelském sále byly vybourány stávající stropy nad 1.NP a prostor byl navržen přes dvě
podlaží. Jinak bylo naplňováno a dopřesňováno původní zadání.
Podle ustanovení § 5 odst. 3 InfZ bude poskytnutá informace zveřejněna způsobem umožňujícím
dálkový přístup na internetové stránce městské části Praha 10.
Tomáš
Digitálně podepsal Tomáš
Urbánek
Datum: 2021.09.01 15:56:16
Urbánek
+02'00'
Mgr. Tomáš Urbánek
Pověřený vedením odboru hospodářské správy
„podepsáno elektronicky“
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Úřední hodiny:
tel.: +420 267093111
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Po, Stř 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
IČ: 00063941
Čt 8.00 - 12.00
http://www.praha10.cz
Bankovní spojení:
e-mail: xxxxx@xxxxxxx.xx