Toto je HTML verze žádosti o svobodnému přístupu k informacím 'Náklady na tisk radničních novin a ceny inzerce'.


 
 
 
 
 
 
Úřad městské části Praha 10 
 
 
Vážený pan 
 
Odbor kontroly a komunikace 
Michal Voska 
 

 
e-mail: foi+request-8961-
Váš dopis zn.:               
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx 
Naše značka:    P10-225709/2021 
Vyřizuje linka:     Mgr. Kosmel/514 
V Praze dne:    19.5.2021 
 
 
Poskytnutí informace na žádost podle §  14  odst. 5  písm. d) zákona č.  106/1999  Sb., o  svobodném 
přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů 
 
Městská  část  Praha  10,  Úřad  městské části  Praha  10,  odbor  kontroly a  komunikace obdržel dne 
10.  5. 2021  Vaši žádost podle zákona č. 106/1999  Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění 
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění: 
 
,,Vážená paní, vážený pane,  žádám informaci k následujícím bodům týkajících se radničních nov in a 
věcí s tím spojených... 
 
1) V květnovém čísle 2021  je půlstránková reklama AVE. Jaká částka byla za tuto půlstranu zaplacena, 
jaká je běžná cena dle ceníku a co další inzerenti v rozsahu půlstrany v tomto čísle? Byla zde shodná 
cena, jako pro AVE? Pokud ne, jaké sumy ostatní inzerenti  zaplatili? Kdo rozhoduje o cenotvorbě a 
následné slevě pro inzerenty a kdo konkrétně rozhodl v tomto případě? 
 
2)  Jaký je  vztah pana místostarosty Petra Beneše k  firmě  AVE,   Má  u  uvedené firmy  ještě platnou 
zaměstnaneckou smlouvu? 
 
Děkuji 
 
S přátelským pozdravem“ 

 
 
V souladu s ustanovením § 14 InfZ Vám tímto požadované informace poskytujeme v následující formě: 
elektronicky na Vámi určený e-mail formou textu tohoto přípisu a jeho přílohy.  
 
K otázce č. 1 
 
Společnost AVE Pražské komunální služby a.s. si předmětnou inzerci v Měsíčníku Praha 10 objednávala 
na základě smlouvy, resp. závazné objednávky ze dne 15. 1. 2021,  podle v té době platného ceníku (viz 
příloha č. 1). Jednalo se o objednávku na půlstránkovou inzerci na mě síce březen, duben a květen 2021, 
na kterou, rovněž dle platného ceníku, byla uplatněna sleva na opakování (30 %). Přepočteno na jedno 
číslo tedy cena půlstránkové inzerce činila 14 000  Kč bez DPH. Na základě usnesení Rady MČ Praha 10 
č.  111  ze  dne  2.  3.  2021  (https://praha10.cz/volene-organy/informace-o-jednani/usneseni-rady-a-
zastupitelstva/agenttype/view/usneseni/52016/rada-3-111?customfieldids=-

  

1,421&searchvalues=inzer,2021) došlo k úpravě ceníku,  respektive snížení cen  za  inzerci. Z tohoto 
důvodu tak nebyla shodná cena i u ostatních inzerentů. Společnost Klinika Therap Tilia tedy zaplatila 
ve  stejném čísle rovněž  za  půlstránkovou inzerci 10 000  Kč  bez DPH  (aktuální  ceník  najdete zde: 
https://praha10.cz/mesicnikpraha10). O cenotvorbě a případné slevě rozhoduje ve všech případech, 
tedy i v tomto případě, Rada MČ Praha 10, veškeré nároky na slevy jsou součástí ceníku.  
 
K otázce č. 2 
 
K předmětné otázce bylo z důvodu faktické neexistence požadované informace vydáno rozhodnutí o 
odmítnutí žádosti, které Vám bylo souběžně zasláno na adresu Vašeho trvalého pobytu (srov. §  15 
odst. 1 InfZ ve spojení s § 2 odst. 4 InfZ).  
 
 
Podle ustanovení §  5  odst.  3  InfZ  bude poskytnutá informace zveřejněna způsobem umožňujícím 
dálkový přístup na internetové stránce městské části Praha 10. 
 
 
S pozdravem 
 
 
 
 
 
Mgr. Tomáš Kosmel 
vedoucí odboru kontroly a komunikace                                            „otisk razítka“ 
„podepsáno elektronicky“ 
 
 
Příloha č. 1: Inzerce  Praha 10 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sídl o: Vrš ovi cká  68, 101 38 Pra ha  10 
Úřední hodi ny: 
tel .: +420 267093111 
Pra covi š tě: Vrš ovi cká  68, 101 38 Pra ha  10 
Po, Stř  8.00 - 12.00 a  13.00 - 17.30 
fa x: +420            
IČ: 00063941 
Čt         8.00 - 12.00 
http://www.pra ha 10.cz 
Ba nkovní s pojení:            
e-ma i l : pos ta @pra ha 10.cz