Úřad městské části Praha 10
Vážený pan
odbor kontroly a komunikace
Jan Charvát
e-mail: foi+request-8500-
Váš dopis zn.:
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
Naše značka: P10-234306/2020
Vyřizuje linka: Bc. Matoušová/743
V Praze dne: 29. 12. 2020
Vyrozumění o prodloužení lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle § 14 odst. 7 písm.
c) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor kontroly a komunikace obdržel dne
15. 12. 2020 Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:
,,Vážená paní, vážený pane,
dovoluji si požádat o poskytnutí informací ohledně zaměstnanců ÚMČ Praha 10 a dále smluvních vztahů
MČ Praha 10, týkajících se poradenských a konzultačních služeb, a to za roky 2018, 2019, 2020.
1) S kolika a jakými fyzickými osobami má MČ Praha 10 uzavřeny pracovní dohody, či smlouvy na
poradenské či konzultační služby (formou DPČ, DPP, příkazní či jiné smlouvy)? Prosím o zaslání těchto
dohod (po odstranění jednotlivých částek) či smluv, případně objednávek, dále pak náplně a popisu
jejich činností, a to za roky 2018, 2019, 2020.
2) V případě smluv žádám o zaslání finančního plnění včetně faktur, a to za roky 2018, 2019, 2020.
3) V případě DPP a DPČ žádám o celkovou finanční částku za všechny tyto pracovní dohody, a to za roky
2018, 2019, 2020.
4) Jakým způsobem je činnost těchto zaměstnanců či smluvních partnerů vykazována a hodnocena?
Kdo provádí hodnocení u těchto osob či smluv.
5) Jaké je konkrétní zařazení těchto osob do jednotlivých odborů ÚMČ?
6) Jakým způsobem byly tyto osoby, případně smluvní vztahy vybírány (výběrové řízení, poptávkové
řízení, případně jiný způsob)?
Děkuji,
S přátelským pozdravem“.
Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 30. 12. 2020.
Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, a kterých se předmět dotazů dotýká,
zejména s oddělením personálním, prodlužuje povinný subjekt lhůtu podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o
10 dní, tj. do 11. 1. 2021.
Mgr. Tomáš Kosmel
vedoucí odboru kontroly a komunikace
,,otisk razítka“ ,,podepsáno elektronicky“
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Úřední hodiny:
tel.: +420 267093
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Po, Stř 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
fax: +420
IČ: 00063941
Čt 8.00 - 12.00
http://www.praha10.cz
Bankovní spojení:
e-mail:
xxxxx@xxxxxxx.xx