Toto je HTML verze žádosti o svobodnému přístupu k informacím 'Poradenské a konzultační služby'.


 
 
 
 
 
 
Úřad městské části Praha 10 
 
 
Vážený pan  
 
odbor kontroly a komunikace  
Jan Charvát 
 

 
e-mail: foi+request-8500-
Váš dopis zn.:               
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx 
Naše značka:    P10-234306/2020 
 
Vyřizuje linka:    Bc. Matoušová/743 
 
 
 
 
V Praze dne:    29. 12. 2020 
 
 
 
 
 
Vyrozumění o prodloužení lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle § 14 odst. 7 písm. 
c) zákona č. 106/1999  Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů 
 
Městská  část  Praha  10,  Úřad  městské části  Praha  10,  odbor  kontroly a  komunikace obdržel dne 
15. 12. 2020  Vaši žádost podle zákona č. 106/1999  Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění 
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:   
 
,,Vážená paní, vážený pane, 
dovoluji si požádat o poskytnutí informací ohledně zaměstnanců ÚMČ Praha 10 a dále smluvních vztahů 
MČ Praha 10, týkajících se poradenských a konzultačních služeb, a to za roky 2018, 2019, 2020.  
 
1)  S  kolika a  jakými fyzickými osobami má  MČ Praha 10  uzavřeny pracovní dohody, či  smlouvy na 
poradenské či konzultační služby (formou DPČ, DPP, příkazní či jiné smlouvy)? Prosím o zaslání těchto 
dohod (po odstranění jednotlivých částek) či smluv, případně objednávek, dále pak náplně a popisu 
jejich činností, a to za roky 2018, 2019, 2020.   
 
2) V případě smluv žádám o zaslání finančního plnění včetně faktur, a to za roky 2018, 2019, 2020.  
 
3) V případě DPP a DPČ žádám o celkovou finanční částku za všechny tyto pracovní dohody, a to za roky 
2018,  2019, 2020.   
 
4) Jakým způsobem je činnost těchto zaměstnanců či smluvních partnerů vykazována a hodnocena? 
Kdo provádí hodnocení u těchto osob či smluv.  
 
5) Jaké je konkrétní zařazení těchto osob do jednotlivých odborů ÚMČ?  
 
6)  Jakým způsobem byly tyto osoby, případně smluvní vztahy vybírány (výběrové řízení, poptávkové 
řízení, případně jiný způsob)?  
 
Děkuji, 
S přátelským pozdravem“

 
Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 30. 12. 2020.  
 

Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské 
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, a kterých se předmět dotazů dotýká, 
zejména s oddělením personálním, prodlužuje povinný subjekt lhůtu podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o 
10 dní, tj. do 11. 1. 2021.  
 
 
 
 
 
 
 
 
Mgr. Tomáš Kosmel 
vedoucí odboru kontroly a komunikace                                    ,,otisk razítka“ 
,,podepsáno elektronicky“   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10 
Úřední hodiny: 
tel.: +420 267093           
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10 
Po, Stř  8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30 
fax: +420            
IČ: 00063941 
Čt         8.00 - 12.00 
http://www.praha10.cz 
Bankovní spojení:            
e-mail: 
xxxxx@xxxxxxx.xx