Úřad městské části Praha 10
Vážený pan
odbor kontroly a komunikace
Jan Charvát
e-mail: foi+request-8494-
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
Váš dopis zn.:
Naše značka: P10-229632/2020
Vyřizuje linka: Kosmel/514
V Praze dne: 22.12.2020
Vyrozumění o prodloužení lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle
§ 14 odst. 7 písm. c) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor majetkoprávní obdržel dne 9. 12. 2020 Vaši
žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:
,,Vážená paní, vážený pane,
dovoluji si požádat o informace k činnosti radničního tiskového oddělení a kanceláře starostky.
1. Dle informací z webových stránek radnice je patrné, že v tiskovém oddělení působí šest zaměstnanců.
Je to toto číslo aktuální?
2. Na základě, jaké analýzy/ pokynu/ rozhodnutí byl počet zaměstnanců tiskového oddělené navýšen
na aktuální počet?
3. Prosím o zaslání organizační struktury odboru celé kanceláře starostky a to včetně jmen. Především
pak, pod koho odbor spadá a kdo je za něj zodpovědný? Kolik má zaměstnanců? Jaké jsou jednotlivé
agendy jeho jednotlivých zaměstnanců?
4. Jak jsou zaměstnanci kanceláře starostky ohodnoceni z finančního hlediska? Prosím o zaslání
celkových mzdových výdajů včetně odměn (tam kde to lze po jednotlivých odděleních) za roky 2018,
2019 a aktuální výdaje za rok 2020.
5. Z jakého důvodu/rozhodnutí byl na webu městské části www.praha10.cz zrušena sekce Dotazy a
odpovědi (diskuzní fórum)?
6. Z jakého důvodu/ rozhodnutí byla zrušena služba SMS informování občanů?
7. Kdo produkčně zajišťuje výrobu videí na Youtube kanál MČ Praha 10?
8. Z jakého důvodu a rozhodnutí byla zrušena aplikace Moje Praha 10?
9. Má MČ Praha 10 uzavřené smlouvy na mediální, reklamní či public relations poradenství, ať již s
fyzickými či právnickými osobami? Pokud ano, prosím o zaslání dotyčných smluv a jejich plnění za roky
2018, 2019, 2020.
Děkuji, S přátelskými pozdravy“
Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 28. 12. 2020.
Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, zejména s kanceláří tajemníka a
tiskovým oddělením, kterých se předmět jednotlivých dotazů týká, prodlužuje povinný subjekt lhůtu
podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o 10 dní, tj. do 4. 1. 2021.
S pozdravem
Mgr. Tomáš Kosmel
vedoucí odboru kontroly a komunikace
,,otisk razítka“ ,,podepsáno elektronicky“
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Úřední hodiny:
tel.: +420 267093
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Po, Stř 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
fax: +420
IČ: 00063941
Čt 8.00 - 12.00
http://www.praha10.cz
Bankovní spojení:
e-mail:
xxxxx@xxxxxxx.xx