Úřad městské části Praha 10
Vážený pan
odbor majetkoprávní
Jan Charvát
e-mail: foi+request-8453-
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
Váš dopis zn.:
Naše značka: P10-199697/2020
Vyřizuje linka: 735/Petřinová
V Praze dne:
2. 12. 2020
Vyrozumění o prodloužení lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle
§ 14 odst. 7 písm. c) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor majetkoprávní obdržel dne 18. 11. 2020
Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších
předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:
,,Dobrý den,
1. Jaká firma/architektonické studio/dodavatel/projektant vypracoval návrhy rekonstrukce budovy
radnice Prahy 10 k územnímu a stavebnímu řízení?
2 a) Jakým způsobem byl dodavatel těchto služeb vybrán?
b) Uskutečnilo se výběrové řízení a kdo se ho zúčastnil?
c) Jaké je odhadované /smluvní celkové finanční plnění vůči tomuto dodavateli v případě realizace celé
rekonstrukce budovy radnice?
d) Existují k této smlouvě dodatky? Pokud ano, prosím o jejich poskytnutí vč.případného plnění za
autorský dozor.
3. Vzhledem k absenci “rozklikávacího” rozpočtu na webu městské části prosím o poskytnutí kopie
objednávky/ smlouvy a doposud přijatých faktur za dodané služby, včetně vypracování videovizualizací
a souvisejících prací.
4.Jakým způsobem došla radnice k odhadované částce 915 miliónů korun za rekonstrukci své budovy?
Prosím o zaslání předmětného položkového odhadu nákladů popř. jiných v čase se zpřesňujících odhadů
předpokládaných budoucích nákladů i s ohledem na změny v projektu.
5 a) Zahrnuje uvedený odhad nákladů na rekonstrukci také nové vybavení zrekonstruované radnice
(kancelářský nábytek, příslušenství, ve vizualizacích prezentovaná výtvarná díla a další související)?
b) Pokud ne, prosím o zaslání odhadu nákladů/požadavků na toto vybavení a smluv včetně dodatků
týkajících se této věci.
c) Jakým způsobem bude dodavatel výše uvedeného příslušenství vybírán? Je připravena veřejná
soutěž? Prosím o poskytnutí podkladů k jejímu vypsání.
6. Vzhledem k tomu, že současné vedení radnice (mj. paní starostka Renata Chmelová jako členka
petičního výboru Stop miliardové radnici) před nástupem do funkce veřejně a opakovaně deklarovalo:
a) že “před konečným výběrem budovy radnice nesmí být opomenuto vyhlášení veřejné soutěže podle
pravidel České komory architektů”. Žádám o informaci, kdy bude tato veřejná soutěž na rekonstrukci
budovy podle pravidel ČKA vyhlášena či sdělení důvodu, proč tomu tak nebylo.
b) že se o podobě radnice “má rozhodovat průhledně, beze spěchu a bez nezadlužování našich dětí”.
Žádám proto o sdělení, jakým způsobem se promítnou náklady do hospodaření městské části v
následujících letech.
7. Jaké jsou požadavky MČ Praha 10 na prozatimní sídlo radnice po dobu rekonstrukce její budovy?
Prosím o sdělení požadovaných m2, délce kontraktu, počtu místností a dalších technických požadavků
vč. parkování. Jak se tyto požadavky liší od velikosti dosavadních prostor?
8. Pronájem náhradní budovy
a) Má MČ Praha 10 odhady/rozpočtový strop na náklady na pronájem odpovídajících ploch pro zajištění
chodu radnice po dobu rekonstrukce její původní budovy?
b) Je z předběžných tržních konzultací známa předběžná hladina výše nájmu? Jaká je předpokládaná
doba nájmu?
c) Jakým způsobem bude pronajímatel těchto náhradních prostor vybrán? Dá se očekávat, že výše
plnění bude nadlimitní, bude v souladu se zákonem o zadávání veřejných zakázek uspořádaná otevřená
soutěž?
d) Jakým způsobem bude realizováno stěhování před zahájením rekonstrukce a po jejím dokončení?
e) Jaké jsou odhadované náklady na stěhování radnice a jakým způsobem a kdy bude vybrán dodavatel
těchto stěhovacích služeb?
9. Harmonogram
a) Jaký je nový/platný časový harmonogram výstavby?
b) Liší se od dřívějších předpokladů uváděných v žádostí o dotace popř. NFV HMP?
c) Kdy se předpokládá vydání sloučeného povolení stavby?
d) Kdy bude vypsána soutěž na dodavatele?
e) Jaké jsou limitující časové faktory této soutěže?
f) Proč nebyla smlouva na projekt uzavřena bezprostředně po rozhodnutí a ztratily se 3 měsíce času?
10. Prosím o sdělení výše dosavadních nákladů na propagaci a PR projektu rekonstrukce radnice
(výroba a vybavení kontejneru, externí PR či poradenské služby, tiskové materiály, výroba všech dalších
propagačních a PR prostředků, reklama apod.)
Děkuji“.
Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 3. 12. 2020.
Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, zejména s odborem kontroly a
komunikace, který v podmínkách povinného subjektu poskytuje metodickou pomoc v rámci vyřizování
žádostí dle InfZ, prodlužuje povinný subjekt lhůtu podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o 10 dní, tj. do 14. 12.
2020.
S pozdravem
Ing. Filip Digitálně podepsal
Ing. Filip Koucký
Koucký Datum: 2020.12.02
13:38:10 +01'00'
Ing. Filip Koucký
vedoucí odboru kontroly a komunikace
,,otisk razítka“ ,,podepsáno elektronicky“
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Úřední hodiny:
tel.: +420 267093
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Po, Stř 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
fax: +420
IČ: 00063941
Čt 8.00 - 12.00
http://www.praha10.cz
Bankovní spojení:
e-mail:
xxxxx@xxxxxxx.xx