Toto je HTML verze žádosti o svobodnému přístupu k informacím 'Radniční noviny MČ Praha 10'.


 
 
 
 
 
 
Úřad městské části Praha 10 
 
 
Vážený pan  
 
odbor kontroly a komunikace  
Jan Charvát 
e-mail: foi+request-8430-

 
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx 
Váš dopis zn.:               
           
Naše značka:    P10-158179/2020 
           
Vyřizuje linka:    Kosmel/514 
           
V Praze dne:    11.11.2020 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vyrozumění  o  prodloužení  lhůty  pro  vyřízení  žádosti  o  poskytnutí  informací  podle                                              
§  14  odst.  7  písm.  c)  zákona  č.  106/1999  Sb.,  o  svobodném  přístupu  k informacím,  ve  znění               
pozdějších předpisů 
 
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor kontroly a komunikace obdržel dne 2. 11. 
2020  Vaši  žádost  podle  zákona  č.  106/1999  Sb.,  o  svobodném přístupu  k informacím,  ve  znění 
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:  
 
,,Vážená paní, vážený pane, dovoluji si požádat o poskytnutí aktuálních informací ke způsobu vydávání 
a distribuce radničních novin MČ Praha 10:  
 
1) Způsob vydávání radničních novin 
Z  jakých důvodů se rozhodlo o současném způsobu vydávání radničních  novin? Předcházela tomuto 
způsobu nějaká analýza trhu a ekonomická rozvaha? Pokud ano prosím o zodpovězení následujícího:  
- Jakou formou byl tento nový systém uveden do praxe?  
-  Prošel návrh příslušným výborem či  komisí, RMČ  i  ZMČ? Pokud ano, prosím o  za slání příslušného 
původního návrhu a předmětných usnesení, které o způsobu této produkce radničních novin rozhodly.  
 
2) Zajištění a náklady na vydávání radničních novin 
 
V  souvislosti se  samotným zajištěním a  náklady na  vydávání radničních  novin žádám o  následující 
informace: 
- Aktuální dodavatel grafických a souvisejících prací,  aktuální stav kontraktu/smlouvy a její trvání a 
uskutečněné plnění ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury); 
-  Aktuální  dodavatel  redakčních  prací  (v  případě,  že  noviny  připravuje  MČ  “in-house”,  tedy 
prostřednictvím svých zaměstnanců, prosím o sdělení, kteří zaměstnanci noviny konkrétně připravují a 
o sdělení jejich platové třídy);  
- Aktuální dodavatel tiskových prací - aktuální stav kontraktu/smlouvy a její trvání; uskutečněné plnění 
ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury);  
- Aktuální dodavatel/zajišťovatel distribuce radničních noviny - aktuální stav kontraktu/smlouvy a její 
trvání, uskutečněné plnění ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury);  
 
- Sdělení, jakým způsobem je řešena inzerce v radničních novinách - konkrétně pak:  


- Kdo ji má na starosti? 
- Jakým způsobem je určována její cena? 
- Jaké byly v čase příjmy za tuto inzerci (podle jednotlivých čísel vydání)? 
- Kdo příjmy za inzerci inkasuje? 
 
- Sdělení, kolik činily náklady městské části na jedno vydání (včetně distribuce) radničních novin před 
uvedením výše uvedeného nového systému vydávání do  praxe (dodavatel Strategic  Consulting) po 
jednotlivých letech vydávání tímto způsoben (externí dodavatel na klíč). 
 
S přátelským pozdravem“
 
 
Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 18. 11. 2020.  
 
Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské 
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, a kterých se předmět dotazů dotýká, 
zejména s oddělením tiskovým, odborem ekonomickým a  odborem kultury a  projektů, prodlužuje 
povinný subjekt lhůtu podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o 10 dní, tj. do 27. 11. 2020.  
 
 
Mgr. Tomáš Kosmel 
vedoucí odboru kontroly a komunikace                                    ,,otisk razítka“ 
,,podepsáno elektronicky“   
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10 
Úřední hodiny: 
tel.: +420 267093           
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10 
Po, Stř  8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30 
fax: +420            
IČ: 00063941 
Čt         8.00 - 12.00 
http://www.praha10.cz 
Bankovní spojení:            
e-mail: 
xxxxx@xxxxxxx.xx