Úřad městské části Praha 10
Vážený pan
odbor kontroly a komunikace
Jan Charvát
e-mail: foi+request-8430-
xxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
Váš dopis zn.:
Naše značka: P10-158179/2020
Vyřizuje linka: Kosmel/514
V Praze dne: 11.11.2020
Vyrozumění o prodloužení lhůty pro vyřízení žádosti o poskytnutí informací podle
§ 14 odst. 7 písm. c) zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů
Městská část Praha 10, Úřad městské části Praha 10, odbor kontroly a komunikace obdržel dne 2. 11.
2020 Vaši žádost podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím, ve znění
pozdějších předpisů (dále jen ,,InfZ“), o poskytnutí informací, ve znění:
,,Vážená paní, vážený pane, dovoluji si požádat o poskytnutí aktuálních informací ke způsobu vydávání
a distribuce radničních novin MČ Praha 10:
1) Způsob vydávání radničních novin
Z jakých důvodů se rozhodlo o současném způsobu vydávání radničních novin? Předcházela tomuto
způsobu nějaká analýza trhu a ekonomická rozvaha? Pokud ano prosím o zodpovězení následujícího:
- Jakou formou byl tento nový systém uveden do praxe?
- Prošel návrh příslušným výborem či komisí, RMČ i ZMČ? Pokud ano, prosím o za slání příslušného
původního návrhu a předmětných usnesení, které o způsobu této produkce radničních novin rozhodly.
2) Zajištění a náklady na vydávání radničních novin
V souvislosti se samotným zajištěním a náklady na vydávání radničních novin žádám o následující
informace:
- Aktuální dodavatel grafických a souvisejících prací, aktuální stav kontraktu/smlouvy a její trvání a
uskutečněné plnění ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury);
- Aktuální dodavatel redakčních prací (v případě, že noviny připravuje MČ “in-house”, tedy
prostřednictvím svých zaměstnanců, prosím o sdělení, kteří zaměstnanci noviny konkrétně připravují a
o sdělení jejich platové třídy);
- Aktuální dodavatel tiskových prací - aktuální stav kontraktu/smlouvy a její trvání; uskutečněné plnění
ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury);
- Aktuální dodavatel/zajišťovatel distribuce radničních noviny - aktuální stav kontraktu/smlouvy a její
trvání, uskutečněné plnění ke dni podání žádosti (přijaté a uhrazené faktury);
- Sdělení, jakým způsobem je řešena inzerce v radničních novinách - konkrétně pak:
- Kdo ji má na starosti?
- Jakým způsobem je určována její cena?
- Jaké byly v čase příjmy za tuto inzerci (podle jednotlivých čísel vydání)?
- Kdo příjmy za inzerci inkasuje?
- Sdělení, kolik činily náklady městské části na jedno vydání (včetně distribuce) radničních novin před
uvedením výše uvedeného nového systému vydávání do praxe (dodavatel Strategic Consulting) po
jednotlivých letech vydávání tímto způsoben (externí dodavatel na klíč).
S přátelským pozdravem“ Konec lhůty pro vyřízení žádosti připadá podle § 14 odst. 5 písm. d) InfZ na 18. 11. 2020.
Vzhledem k tomu, že pro vyřízení Vaší žádosti je třeba konzultace s ostatními odbory Úřadu městské
části Praha 10, které mají závažný zájem na rozhodnutí o žádosti, a kterých se předmět dotazů dotýká,
zejména s oddělením tiskovým, odborem ekonomickým a odborem kultury a projektů, prodlužuje
povinný subjekt lhůtu podle § 14 odst. 7 písm. c) InfZ o 10 dní, tj. do 27. 11. 2020.
Mgr. Tomáš Kosmel
vedoucí odboru kontroly a komunikace
,,otisk razítka“ ,,podepsáno elektronicky“
Sídlo: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Úřední hodiny:
tel.: +420 267093
Pracoviště: Vršovická 68, 101 38 Praha 10
Po, Stř 8.00 - 12.00 a 13.00 - 17.30
fax: +420
IČ: 00063941
Čt 8.00 - 12.00
http://www.praha10.cz
Bankovní spojení:
e-mail:
xxxxx@xxxxxxx.xx