Město Tábor
*S00FX01A64KT*
Odbor správy majetku města
S00FX01A64KT
Město Tábor
Žižkovo náměstí 2
390 15 Tábor
Václav Klecanda
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxxxxxxxxxxx.xx
Číslo jednací
S-META 20837/2018 OSMM/Cik 2
Tábor
Vyřizuje
Cikánová Petra
19.4.18
Oznámení o výši úhrady za poskytnutí informací podle § 17 odst. 3 zákona č. 106/1999 Sb.,
o svobodném přístupu k informacím, ve znění pozdějších předpisů
Městu Tábor byla dne 10.4.2018 prostřednictvím elektronické podatelny doručena Vaše žádost
podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím (dále také jako „SvInf“), ve
znění pozdějších předpisů, v níž žádáte o informace –
stav výkupu pozemků pro realizaci
přeložky Vožická – I/19:
„Rád bych dostal tabulku, jaké pozemky jsou stavbou dotčeny a je nutný odkup (nemusíte uvádět
vlastníka) a v jaké jsou tyto pozemky fázi vyjednávání o odkupu od současných vlastníků.“
Podle § 17 odst. 1 SvInf mohou povinné subjekty požadovat v souvislosti s poskytováním
informací úhradu ve výši, která nesmí přesáhnout náklady spojené s pořízením kopií, opatřením
technických nosičů dat a s odesláním informací žadateli: povinný subjekt může žádat úhradu za
mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací. Město Tábor se v souladu s výše uvedeným řídí
Pokynem tajemníka č. 4/2018 „Sazebník úhrad za poskytování informací“ platným od 15.2.2018.
Tento sazebník je dostupný na webových stránkách Města Tábor.
http://www.taborcz.eu/assets/File.ashx?id_org=16470&id_dokumenty=56061
Město Tábor vyhledalo Vámi požadované informace a s odkazem na § 17 odst. 1 a 3 SvInf Vám
sděluje výši požadované úhrady spolu se způsobem jejího výpočtu:
Celková výše úhrady:
270 Kč Výše uvedenou částku požadujeme za mimořádně rozsáhlé vyhledání velkého množství
požadovaných informací. Jednání o výkupech pozemků začala v r. 2015. Za tuto dobu bylo v dané
věci zrealizováno mnoho pracovních schůzek, napsáno a rozesláno mnoho korespondence.
Tento spis se stal obsáhlým a musel být proto celý prozkoumán. Všechny dokumenty byly kus po
kuse prověřeny a jejich údaje zaznamenány a sepsány do tabulky, s co největší pečlivostí a
přesností.
Vyhledávání a zpracování těchto informací prováděla 1 pracovnice Odboru správy majetku města,
a to 2 hodiny.
Podle sazebníku je náhrada za mimořádně rozsáhlé vyhledávání informací stanovena částkou
135
Kč/hodinu, celkem tedy
270 Kč.
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
IČO: 00253014
tel.: +420 381 486 111
petra cikánová
DIČ: CZ00253014
fax.: +420 381 486 100
www.taborcz.eu
Úhradu nákladů je možno učinit
bankovním převodem na č. ú. 19-0701427349/0800, vedený u
České spořitelny, variabilní symbol 12002111. V úředních hodinách pokladny Městského úřadu
v Táboře (pondělí a středa 8.00-11.30; 12.00-17.00, úterý a čtvrtek 13.00-15.00, pátek 8.00-11.30)
lze úhradu provést též
v hotovosti v pokladně města.
Poskytnutí informací je vázáno zaplacením požadované úhrady. Informace Vám budou odeslány
bezprostředně po zaplacení úhrady na Vámi uvedenou adresu. Jestliže úhradu do 60 dnů ode dne
doručení tohoto oznámení nezaplatíte, bude Vaše žádost odložena dle § 17 odst. 5 SvInf.
Poučení:
Proti výši úhrady můžete podat stížnost podle § 16a odst. 1 písm. d) SvInf. ke Krajskému úřadu
Jihočeského kraje v Českých Budějovicích, a to do 30 dnů ode dne doručení tohoto oznámení,
prostřednictvím Města Tábor. Po dobu vyřizování stížnosti neplyne lhůta pro zaplacení
požadované úhrady.
JUDr. Dana Švecová
Vedoucí Odboru správy
majetku města
▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
IČO: 00253014
tel.: +420 381 486 111
petra cikánová
DIČ: CZ00253014
fax.: +420 381 486 100
www.taborcz.eu